Mobiel buitenland geblokkeerd, kan niet opheffen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie4321
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12-2023
Wie kan dit verklaren:

Afbeeldingslocatie: http://www.vincentgroenhuis.nl/projects/pics/Screenshot_20170629-110251.png

Simyo, Londen (dus roaming binnen EU), zaterdag 24 juni, voldoende MB's in databundel. Ik heb JA gesmst naar 1330 na 1e waarschuwing, maar toch wordt mobiel geblokkeerd. Hele week met klantenservice van Simyo contact gehad, alle instellingen nagelopen, maar ze snappen de oorzaak niet en kunnen me helaas niet verder helpen. (Binnen NL werkt mobiel internet overigens wel.)

[ Voor 14% gewijzigd door Vinnie4321 op 02-07-2017 08:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In je plaatje zie ik je JA naar 1200 SMS'en. Ik neem aan dat je ook naar 1330 hebt ge-SMS'd?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:14

pistole

Frutter

Wat spone zegt. En als je al de hele week met Simyo klantenservice hebt gesproken, wat verwacht je dan nog van je medetweakers? De enige die het antwoord kan geven is Simyo...

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:27
Maar goed, het zou uberhaupt geen buitenbundelkosten moeten genereren, dus daar gaat het al mis. Dit moet echt doorgezet worden naar de technische support, klantenservice/ customer support gaat dit niet kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie4321
Jazeker, er is JA naar 1330 gesmst en de bevestiging hiervan komt op 1200 binnen. Oké, Simyo technische support dus, ik ga kijken hoe ik ze kan bereiken want de klantenservice doet dat zelf niet hoewel ik de screenshot ook naar hen had gestuurd.

Ik vraag me nog af: in hoeverre maakt het uit om van provider te wisselen? Simyo is dochter van KPN, dus gebruikt dezelfde systemen neem ik aan? Dan zou ik naar bv. Vodafone moeten wisselen als niemand dit probleem kan of wil oplossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:20

Croga

The Unreasonable Man

Je moet zowieso van provider wisselen. Dit soort praktijken is sinds 1 Juni verboden.

Bij Vodafone heb je simpelweg nog maar één internet-bundel die in heel Europa geldig is. Ik heb 2GB met gratis verdubbeling en nog eens verdubbeling omdat ik ook Ziggo heb. Dat is 8GB die ik in heel europa kan gebruiken.

En zolang de Brexit nog niet geëffectueerd is, is London gewoon nog onderdeel van Europa in deze zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zou inderdaad gewoon even contact opnemen met Simyo en kijken of ze het voor je kunnen oplossen. Voordat je drastische stappen neemt, zoals overstappen.

Grote kans dat het systeem er nog niet klaar voor is of dat er iets anders aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie4321
Dank voor alle reacties tot dusver. Simyo reageert helaas niet meer op mijn Facebook berichten en de telefonische klantenservice doet niet meer dan instellingen checken, dus ik heb het maar opgegeven en besloten om over te stappen naar Vodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door Vinnie4321 op 03-07-2017 12:58 ]

Pagina: 1