Game zoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

al heel lang ben ik op zoek naar een strategy game die bij me past, deze heb ik niet gevonden, daarom vraag ik U te hulp.

Mijn voorstelling:
Het liefste afspelen in de 2de Wereld oorlog, of Fantasie. Je speelt met andere online spelers samen en tegen elkaar. Mijn idee was dat je met meerdere mensen legers bestuurd van 1 zelfde land (land, provincie, wereld etc), en tegen andere spelers moet werken die het zelfde hebben.
Ik dacht eraan om dus veel met legers te werken, en dat de verschillende generaals dus moeten samenwerken om de vijanden te verslaan. Het liefste niet een per beurt spel (Het idee van bijv. Supremacy1914 of Call of War) . Ook veldslagen als in Warhammer games zou leuk zijn. Mijn vaste idee is dus meerdere spelers, meerdere landen, samen en tegen elkaar en graag in de 2de Wereld oorlog.

Misschien wat veel gevraagd, maar alles dat erop lijkt is welkom, unlimited budget.

Graag hoor ik van u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Company of heroes 2, steel division normandy 1944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kali Durge
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-08 17:57
Coh2, is volgens mij in Steam in de aanbieding tot 4 juli. Meen ik. 10 Euro voor alle uitbreidingen..
En anders even op
https://www.kinguin.net/blog/steam-summer-sale-2017

kijken... Weet niet of dit dan geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57
Iets meer high-level als de suggesties van @kali_durge Hearts of Iron 4, kies een land in de wereld in 1936 en speel tot 1948.