Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-04 14:39

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Ben in het bezig van een LG G5 se met Android 7.0 (Nougat), wat de nieuwste Android update is op dit moment voor deze telefoon. LG gooit zijn eigen jasje over Android.
Zodra de oplaadkabel wordt aangesloten, geeft de telefoon om de paar minuten een piep signaal (scherm staat dan uit). Na een paar keer stopt dit wel.
Heb al lopen zoeken met Google, maar geen oplossing / antwoorden kunnen vinden waar dit uit te zetten is.
Ook alle settings op de telefoon doorgenomen, maar nergens iets kunnen vinden in de vorm van "Geluid voor oplader".

Komt iemand dit bekend voor?.

And The Only One

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Diamon op het moment dat je de telefoon op 'stil' of 'trillen' zet is het dan weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Als ik de telefoon op stil of trillen zet, is die heerlijk stil.
Maar het alarm gaat dan ook niet af :F

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJnJ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-10-2024
Probeer het toestel eens in veilige modus te zetten, power knop lang ingedrukt houden tot uitschakelen opnieuw opstarten en flightmode ziet. druk even lang uitschakelen in, dan kan de veilige modus aan. Kijk even of hij dan nog piept? Anders misschien ergens sluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Heb de oplossing gevonden voor dit probleem:
Ik heb onder "Instellingen > Geluid & Notificaties > Volume > Tik terugkoppeling & systeem" de geluidsbalk geheel naar links verplaatst (geluid dus eigenlijk uit).

Het alarm gaat nu nog steeds af, maar bij laden geen irritante geluiden meer om de 12seconden.

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.steinmeijer
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-11-2024
Mijn apparaat maakt een heel irritant pling plong geluid wanneer het aan de charger hangt.

Wat is de oorzaak en kan ik hieraan iets doen zonder het geluid uit te zetten ? ( als ik het geluid uitzet stopt het maar ook alle notificaties ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-04 15:02
p.steinmeijer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:50:
Mijn apparaat maakt een heel irritant pling plong geluid wanneer het aan de charger hangt.

Wat is de oorzaak en kan ik hieraan iets doen zonder het geluid uit te zetten ? ( als ik het geluid uitzet stopt het maar ook alle notificaties ).
welk apparaat? je scheerapparaat? je fohn?? je vibrator? je telefoon? je tablet?
Pagina: 1