Hallo Allemaal,
Mijn verjaardag komt eraan, en gezien ik altijd mijn telefoon rond laat slingeren lijkt het me een goed idee om mijn horloge te vervangen met een smartwatch,
De belangrijkste eigenschappen:
- Comfortabel (ik heb een smalle pols)
- Scherm brightness en sharpness
- Accuduur
- Draadloos laden
- Gebruiksnelheid
- Goede bediening
- Notificaties
- Auto-reply (indien ik een call/mail/sms/whatsapp ontvang en niet beschikbaar ben, maar kan laten weten dat ik zo snel mogelijk terug contact)
- Zakelijke uitstraling
Leuke extra's:
- Muziek bediening
- GPS voor navigatie op de fiets
- Makkelijk bandjes verwisselen voor sportbandje indien ik ga fietsen
Niet belangrijk:
- Health apps en monitors (hart monitor, slaap monitor en stappentellers, etc geef ik niet om)
De rest maakt mij niet zoveel uit.
Nu heb ik in de topic titel al een paar horloges staan, maar ik wordt na veel reviews lezen en kijken niet bepaald wijzer (raak een beetje het overzicht kwijt).
Welke zou jij kiezen? Of heb je wellicht een andere aanrader?
Er is geen cap op budget.
Mijn verjaardag komt eraan, en gezien ik altijd mijn telefoon rond laat slingeren lijkt het me een goed idee om mijn horloge te vervangen met een smartwatch,
De belangrijkste eigenschappen:
- Comfortabel (ik heb een smalle pols)
- Scherm brightness en sharpness
- Accuduur
- Draadloos laden
- Gebruiksnelheid
- Goede bediening
- Notificaties
- Auto-reply (indien ik een call/mail/sms/whatsapp ontvang en niet beschikbaar ben, maar kan laten weten dat ik zo snel mogelijk terug contact)
- Zakelijke uitstraling
Leuke extra's:
- Muziek bediening
- GPS voor navigatie op de fiets
- Makkelijk bandjes verwisselen voor sportbandje indien ik ga fietsen
Niet belangrijk:
- Health apps en monitors (hart monitor, slaap monitor en stappentellers, etc geef ik niet om)
De rest maakt mij niet zoveel uit.
Nu heb ik in de topic titel al een paar horloges staan, maar ik wordt na veel reviews lezen en kijken niet bepaald wijzer (raak een beetje het overzicht kwijt).
Welke zou jij kiezen? Of heb je wellicht een andere aanrader?
Er is geen cap op budget.
[ Voor 6% gewijzigd door IngamerX op 01-07-2017 21:05 ]