Toon posts:

Past een nieuwe GPU?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey even een vraagje, binnenkort jarig en mag van mijn meisje een GPU uitkiezen.
alleen ben ik bang dat het eventueel niet gaat passen omdat mischien mijn kast te klein is of erger nog hij niet op mijn moederbord zou aan kunnen sluiten.
Ik dacht zelf aan een upgrade naar GTX1060X 6G.
ook weet ik niet of dit effect heeft op eventuele stroomtoevoer en of koeling?
ik zal hieronder even wat info delen:
...

huidige GPU: GTX 750 Ti 2GB.
mainbord: ASUS B85M-G
CPU: intel i5 4460
Behuizing: Cooler Master K-380 Advanced 3.0
...

heb even rondgekeken op het internet alleen word ik niet heel erg veel wijzer van behalve dat de 1060 2CM breder en 3 CM langer is.<--- dit zal toch niet zo zijn op de aansluitingen?

superbedankt voor jullie hulp!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:29

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Welke wil je kopen? Want als ik GTX1060X 6G ingeef in de pricewatch krijg ik de pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1060 X3 6GB voor geschoteld.

Ik zou het zijpaneel eraf doen en even meten dan weet je welke kaarten in je behuizing passen ;)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat me niet alleen om de behuizing maar ook om eventuele sockets enzo en moeder bord
betreft de kaart:
pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-10 17:02
De aansluiting is pci express 3.0, dit past prima op het moederbord. Waar we wel naar moeten kijken is de voeding. Welk model is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:08
Alle PCIe x16 videokaarten werken in alle PCIe x16 sloten op welk moederbord dan ook.

Belangrijker is je voeding. Heeft die wel een 6 en/of 8 pins aansluiting voor de videokaart? Zo nee, dan is een GTX 1060 niet mogelijk en moet je naar een 1050 Ti kijken die geen 6 pins aansluiting nodig heeft (75Watt TDP) voor de beste grafische prestaties.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
enig idee waar ik dit kan vinden ? hoeveel "pins" ik heb?

600 Watt Cooler Master <--- kunnen vinden als voeding?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-10 17:02
Op de voeding zal een sticker zitten, daar staat het op. Als je er niet uitkomt kun je hier een foto van de sticker plaatsten, dan helpen we je het model te bepalen
Pagina: 1