Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc boot niet, geen power op toetsenbord, muis en monitor

Pagina: 1
Acties:

• kwiedovb
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26
Goede avond Tweakers,

Ik heb sinds een maand ongeveer een nieuwe pc. Ik heb tot op heden geen problemen gehad maar vanmiddag was het raak. Tijdens het gamen (Diablo III) kreeg ik een pc freeze, niets deed het meer en geluid bleef hangen. Met de reset switch gereboot. Ik kreeg een error in mijn scherm dat de laatste overclock settings een probleem vormden en dat de BIOS gereset was naar standaard instellingen. Om door te gaan moest ik op F1 drukken, echter lukte dit niet omdat mijn toetsenbord niet reageerde.

Wederom gereset en toen kreeg ik alleen maar een zwart scherm. Geen mobo logo helemaal niets. De verlichting van mijn toetsenbord en van mijn muis deden het ook niet meer.

Ik heb vanalles geprobeerd om het probleem op te lossen. Geheugen verwijderd, 1 bankje gebruikt, 2 bankjes gebruikt alle 4 gebruikt, alle stekkers los, weer aangesloten, met en zonder videokaart, kraken X52 losgehaald gekeken of ik iets afwijkends zag aan de processor, ook niets. Alle RGB verlichting van mijn mobo doet het ook. Mijn RGB LED verlichting in de last doet het ook gewoon. Alle ventilatoren draaien ook.

Mijn 2 m.2 schijfjes eruit gehaald, hdd's eruit gehaald, het helpt allemaal niet. Ik krijg geen beeld en randapparatuur krijgt (ogenschijnlijk) geen stroom.

Ik heb handmatig de BIOS gereset door het batterijtje uit het mobo te halen, een nieuw batterijtje geprobeerd, helpt ook niets.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Systeem specs:
I7 7700k met kraken x52
Msi z27p gaming pro carbon
32gb corsair ddr4 3000mhz
2x 512 mb m.2 samsung 960 pro
2x hdd seagate (2 en 3 tb)
Corsair Hx750i voeding met custom cables van Corsair