Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• stronger
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 18:19
Hallo ik ben nieuw op dit forum en heb een aantal vragen over een toekomstige tellie

Ik twifel tussen
de nokia 6 32gb en de g5plus en de p10 lite

Wat is je budget?
250€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? ik ben geen gamer maar alles moet wel soepel draaien..
navigatie is belangrijk en natuurlijk gewoon een lekker draaiend smartphone

ik heb ze vergeleken
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? mijn voorkeur gaat uit naar de nokia

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

ik ben dus opzoek naar een nieuwe smartphone een niet te dure maar ook niet de goedkoopste.
dus kwam uit bij de nokia 6 nog geen ervaringen over gevonden dan alleeen die van de chinese versie.
en de huawey p10 lite de verhalen over huawey doen mij twijfelen over dit merk vooral de negatieve verhalen onthoud je natuurlijk en die worden over het algemeen ook het meest gepost.
en dan de Motorola g5 plus deze vind ik persoonlijk niet zo mooi qwua uiterlijk en dan vooral de camera die uitsteekt maar je koopt een telefoon die goed moet zijn.
nu heb ik ze vergeleken via vergelijkingsites en kom tot de conclusie dat ik het eingelijk niet meer weet.
ze lijken mij alle 3 wel wat en eventueel nog de samsung j5 2017.
qwa uiterlijk en spec lijkt de huaweij mij wel wat maar heb dus jullie advies en ervaringen nodig.
hoop zo een beetje verder te komen iig allemaal alvast bedankt 8)7 :)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
De telefoons die je noemt liggen dicht bij elkaar, en ik lees in je verhaal geen argumenten die een sterk punt naar voren brengen. In dat geval adviseer ik altijd, neem dat waarbij je je goed voelt, zelfs al is er iets mis mee, je stapt er makkelijker overheen, dan wanneer je iets neemt waar je twijfels over hebt, want is er dan iets mis sla je jezelf voor het hoofd.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:59

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik heb geen ervaring met de nieuwe Nokia's maar na wat verhalen van internationale collega's krijg ik de indruk dat het er redelijk amateuristisch aan toe gaat tot op heden. Geen idee of ze vanilla Android gebruiken, zoals Moto, of dat ze een of andere brakke skin (persoonlijke mening) erover gooien zoals Huawei. Als ik moest kiezen uit dit lijstje, dan zou het zeker de Moto worden. Goeie 'bang for buck' en een aardig design (again, persoonlijke mening).

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• stronger
Over de nokia en dan heb ik het over de nokia5 had ik gelezen dat hij soms nog wel hapert bij scrollen en aangezien de 6 dezelfde procesor heeft lijkt mij dat geen pluspunt.
Maar ja hij is eingelijk nog niet te koop dus kan ik daar weinig van opaan.
Heb jij FooLsKi een moto g5 plus of niet en zo ja is die camera uitsteek niet hinderlijk?

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:59

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

stronger schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:51:
Over de nokia en dan heb ik het over de nokia5 had ik gelezen dat hij soms nog wel hapert bij scrollen en aangezien de 6 dezelfde procesor heeft lijkt mij dat geen pluspunt.
Maar ja hij is eingelijk nog niet te koop dus kan ik daar weinig van opaan.
Heb jij FooLsKi een moto g5 plus of niet en zo ja is die camera uitsteek niet hinderlijk?
Ik heb zelf de G5 Plus niet in gebruik maar ik heb 'm wel moeten testen. De camerabult vind ik op zich niet hinderlijk. Hij zit redelijk in het midden. Het OS draait ook lekker soepeltjes omdat Moto er geen rare fratsen overheen gooit. Het toestel vind ik ook wat meer premium aanvoelen dan bijv. de P10 lite. Die voelt toch meer plastic fantastic aan.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Het is toch de Oneplus 5 die hapert, niet de Nokia 5?
Las in de review op Tweakers dat de Nokia komt met kale Android.

• stronger
[Nokia 5] Ervaringen & Discussie

En dan de revieuw van 28 juni van spocky

Maar goed dat is maar 1 ervaring he zegt niet zo veel natuurlijk.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:24
stronger schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:52:
[Nokia 5] Ervaringen & Discussie

En dan de revieuw van 28 juni van spocky

Maar goed dat is maar 1 ervaring he zegt niet zo veel natuurlijk.
Voor dit budget zou ik toch voor de Moto G5 plus gaan. Doe is momenteel simpelweg King op dit prijs punt. Het toestel is redelijk snel en levert allround gewoon goede kwaliteit. Als haperingen niet je ding zijn zou ik op dit budget sowieso van Huawei/Honor weg blijven ivm met hun zware skin op zo'n budget toestelletje.
Pagina: 1