Hallo ik ben nieuw op dit forum en heb een aantal vragen over een toekomstige tellie
Ik twifel tussen
de nokia 6 32gb en de g5plus en de p10 lite
Wat is je budget?
250€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? ik ben geen gamer maar alles moet wel soepel draaien..
navigatie is belangrijk en natuurlijk gewoon een lekker draaiend smartphone
ik heb ze vergeleken
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? mijn voorkeur gaat uit naar de nokia
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik ben dus opzoek naar een nieuwe smartphone een niet te dure maar ook niet de goedkoopste.
dus kwam uit bij de nokia 6 nog geen ervaringen over gevonden dan alleeen die van de chinese versie.
en de huawey p10 lite de verhalen over huawey doen mij twijfelen over dit merk vooral de negatieve verhalen onthoud je natuurlijk en die worden over het algemeen ook het meest gepost.
en dan de Motorola g5 plus deze vind ik persoonlijk niet zo mooi qwua uiterlijk en dan vooral de camera die uitsteekt maar je koopt een telefoon die goed moet zijn.
nu heb ik ze vergeleken via vergelijkingsites en kom tot de conclusie dat ik het eingelijk niet meer weet.
ze lijken mij alle 3 wel wat en eventueel nog de samsung j5 2017.
qwa uiterlijk en spec lijkt de huaweij mij wel wat maar heb dus jullie advies en ervaringen nodig.
hoop zo een beetje verder te komen iig allemaal alvast bedankt
Ik twifel tussen
de nokia 6 32gb en de g5plus en de p10 lite
Wat is je budget?
250€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? ik ben geen gamer maar alles moet wel soepel draaien..
navigatie is belangrijk en natuurlijk gewoon een lekker draaiend smartphone
ik heb ze vergeleken
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? mijn voorkeur gaat uit naar de nokia
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik ben dus opzoek naar een nieuwe smartphone een niet te dure maar ook niet de goedkoopste.
dus kwam uit bij de nokia 6 nog geen ervaringen over gevonden dan alleeen die van de chinese versie.
en de huawey p10 lite de verhalen over huawey doen mij twijfelen over dit merk vooral de negatieve verhalen onthoud je natuurlijk en die worden over het algemeen ook het meest gepost.
en dan de Motorola g5 plus deze vind ik persoonlijk niet zo mooi qwua uiterlijk en dan vooral de camera die uitsteekt maar je koopt een telefoon die goed moet zijn.
nu heb ik ze vergeleken via vergelijkingsites en kom tot de conclusie dat ik het eingelijk niet meer weet.
ze lijken mij alle 3 wel wat en eventueel nog de samsung j5 2017.
qwa uiterlijk en spec lijkt de huaweij mij wel wat maar heb dus jullie advies en ervaringen nodig.
hoop zo een beetje verder te komen iig allemaal alvast bedankt