Toon posts:

Monitor voor laptop en ps4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers.

Na al een lange tijd gebruik te hebben gemaakt van mijn laptop voor gamen, wil ik toch weer eens mijn Ps4 gaan gebruiken, die nu in de woonkamer op een groot full hd televisie staat aangesloten. Helaas kan ik daar niet fijn gamen, ivm met bezoek, ouders die beneden zijn en die niet zitten te wachten op bloederige games in de huiskamer. Daarom wil ik een monitor kopen, zodat ik niet meer krom hoef te zitten achter mijn laptop, en op mijn kamer op de Ps4 kan spelen. Natuurlijk moet de monitor 1080p zijn en een 60hz frequentie hebben voor de ps4, omdat anders het beeld heel slecht wordt, en meer dan dat heb ik ook niet nodig, want mijn gtx 950m gaat niet op meer fps of op hogere resolutie. Ik had een prijs in gedachte van €150, en de looks van de monitor maken me vrij weinig uit. Het wordt waarschijnlijk een TN paneel met 1ms, omdat ik vaak overwatch op de laptop speel, en daarbij 1ms wel zo fijn is, en de TN omdat 1ms op een ips monitor te duur is. Zelf zat ik te denken aan een AOC G2460VQ6, maar deze heeft echter 75hz, en ik kan niet uitvinden of dit scherm dan ook 60hz support voor de ps4. Kunnen jullie mij helpen beste tweakers? alvast heel erg bedankt.

Groetjes, Benjamin

PS: ik hoop niet dat ik dit op de verkeerde plek heb gepost ;p