Hallo Heren,
Ik had vrij hoge temperaturen maar dacht dat het aan mijn stock cooler lag. Nu heb ik inmiddels de AM4 bracket binnen van mijn Cryorig H7 en het is al iets beter maar nog niet naar wens.
Idle 40 graden
Gamen rond de 55 a 60 graden voor zover ik nu getest heb.
Dit zijn mijn onderdelen onderdelen waarvan ik denk dat ze iets ermee te maken kunnen hebben.
Amd Ryzen 7 1700 @ 3.6Ghz 1.2v
Cryorig H7
MSI mortar 350m
Fractal node 804
650x corsair voeding
Arctic silver koelpasta
Nu heb ik zelf een Fan profiel gemaakt in BIOS waardoor mijn CPU cooler wat meer toeren maakt IDLE want hij draaide eerst maar 350 rpm.
Wanneer ik alles stock zet inclusief de processor haal ik IDLE 45 graden.
Is er nog iets wat ik kan proberen? Buiten opnieuw koelpasta aanbrengen want dat heb ik al 2x keer gedaan.
Alvast bedankt!
Ik had vrij hoge temperaturen maar dacht dat het aan mijn stock cooler lag. Nu heb ik inmiddels de AM4 bracket binnen van mijn Cryorig H7 en het is al iets beter maar nog niet naar wens.
Idle 40 graden
Gamen rond de 55 a 60 graden voor zover ik nu getest heb.
Dit zijn mijn onderdelen onderdelen waarvan ik denk dat ze iets ermee te maken kunnen hebben.
Amd Ryzen 7 1700 @ 3.6Ghz 1.2v
Cryorig H7
MSI mortar 350m
Fractal node 804
650x corsair voeding
Arctic silver koelpasta
Nu heb ik zelf een Fan profiel gemaakt in BIOS waardoor mijn CPU cooler wat meer toeren maakt IDLE want hij draaide eerst maar 350 rpm.
Wanneer ik alles stock zet inclusief de processor haal ik IDLE 45 graden.
Is er nog iets wat ik kan proberen? Buiten opnieuw koelpasta aanbrengen want dat heb ik al 2x keer gedaan.
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Smeldor op 01-07-2017 17:34 ]