Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

unitymedia connect box

Pagina: 1
Acties:

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:27
Goedemidag Tweakers,

Momenteel probeer ik een oplossing te vinden voor een (denk overvolle que) van de duitse router?

De verbinding die binnenkomt is een coax kabel

Mijn idee is om converter te halen van coax naar utp. Dan een fatsoenlijke router te regelen, welke meer connecties aankan.
(meer ram, flash ruimte)

Gaat dit werken? Ik las hier al een hubje met coax en dan utp naar de nieuwe router

Het is alleen im duitsland en de vraag is of deze provider unitymedia dat toelaat of Is dat niets anders dan de username password in de router te configuren of bloktmen dat? Ivm de router configueert

Ik kan uren lopen zoeken, zoals men zegt reinvent the wheel wil be a shame or waste of time right ^^

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Een coax naar utp converter gaat niet werken. Je zit vast aan dat modem.
Misschien issie in bridgemode te zetten, dan kun je je eigen router erachter hangen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:27
Een betere coax modem werkt ook niet? Omdat de isp alleen dit modem ondersteunt bedoel je dat? Is dat niet gewoon een standaard protocol dat over de coax kabel gaat wat elk andere coax modem snapt en mee om kan gaan?