FreshMaker schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:14:
[...]
Buiten dat je gigantisch veel spelfouten maakt ( zeker in een 'verbeter' opmerking ) moet je jezelf afvragen of de leverancier niet verantwoordelijk is op dat moment.
Als ik diverse componenten bestel bij een aanbieder, ga ik ervan uit dat het werkt.
Werkt het niet, krijgt hij zijn spullen retour.
De compatibiliteit is al langer bekend, een verkoper moet op de hoogte zijn hiervan, en zorgen dat de flash al gedaan is
Zat op mijn telefoon, helaas zal ''gigantische'' voor altijd fout geschreven zijn
Maar nee ik ben het daar niet mee eens. Er zijn genoeg mensen die hun spullen online kopen en zelf in elkaar zetten en leveranciers leveren het bordje dan ook verpakt, sealed en is de rest je eigen verantwoordelijkheid.
Ook al zou je dat vermelden. Dan nog is het knullig om in een BBG te zeggen ''let op als je dit bordje besteld is het niet compatible en moet je de BIOS nog even updaten, als je dit niet kan verwijzen we je door naar ons topic zodat je bordje geflasht kan worden voor een paar euro plus eventuele verzendkosten'' (wat uiteindelijk dan ook nog eens duurder wordt dan een B250 bordje)
Er zijn honderden mensen die niet eens een Tweakers account hebben en op de BBG komen via google bijvoorbeeld of die ''Tweakers wel kent''. Deze groep mensen bestellen maar wat met de veronderstelling dat Tweakers zijn huiswerk heeft gedaan.
Je zou eventueel de MSI H110M ECO als alternatief kunnen bieden indien je een mogelijkheid hebt om te flashen. Maar zo een bordje aanraden wat niet werkt is gewoon knullig en onprofessioneel. Hoe denk je dat ''pietje die via youtube heeft gezien hoe hij een PC moet bouwen'' reageert nadat ze er achter komen dat de BBG systeem niet werkt en je een ''enge'' BIOS update moet uitvoeren?
[
Voor 11% gewijzigd door
rickboy333 op 01-07-2017 16:16
]