Hi Tweakers,
Ik ben dus van plan een laptop aan te schaffen voor gebruik op school (economische opleiding).
Ik wil maximaal €600 uitgeven aan deze laptop, het mag nieuw/gebruikt zijn, het hoeft niet persé een dedicated videokaart te hebben. maar wel gaat mijn voorkeur uit naar de volgende specificaties:
- i5 of i7 processor
- 8GB ram
-13 tot 15 inch
- backlit keyboard
- ssd (inbouwmogelijkheid)
- minimaal 2 usb poorten
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft office voor school en werkfuncties
Google Chrome voor browsing
Films kijken via Netflix
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nou vroeg ik me dus af of het een goed ideetje is om een 2e hands (zakelijke) laptop zoals de HP elitebook 8460p(of vergelijkbaar) of iets van Lenovo aan te schaffen.
Genoemde laptops staan voor circa €200 tot €250 op Marktplaats als 3 jaar (geleasede) zakelijke laptops.
Graag zou ik ook willen weten waar ik op moeten letten als ik deze laptop wil aanschaffen?
Alvast bedankt!!
Ik ben dus van plan een laptop aan te schaffen voor gebruik op school (economische opleiding).
Ik wil maximaal €600 uitgeven aan deze laptop, het mag nieuw/gebruikt zijn, het hoeft niet persé een dedicated videokaart te hebben. maar wel gaat mijn voorkeur uit naar de volgende specificaties:
- i5 of i7 processor
- 8GB ram
-13 tot 15 inch
- backlit keyboard
- ssd (inbouwmogelijkheid)
- minimaal 2 usb poorten
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft office voor school en werkfuncties
Google Chrome voor browsing
Films kijken via Netflix
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nou vroeg ik me dus af of het een goed ideetje is om een 2e hands (zakelijke) laptop zoals de HP elitebook 8460p(of vergelijkbaar) of iets van Lenovo aan te schaffen.
Genoemde laptops staan voor circa €200 tot €250 op Marktplaats als 3 jaar (geleasede) zakelijke laptops.
Graag zou ik ook willen weten waar ik op moeten letten als ik deze laptop wil aanschaffen?
Alvast bedankt!!