Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Bestandnaam wijzigen van opnames JVC Everio GZ-R315

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• barnhoorn
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16-08 11:01
Ik heb een camcorder GZ-R315 van JVC die opnames maakt op een SD-kaart.

Nu heb ik de SD-kaart moeten formateren en als ik nu ga opnemen begint de telling van de bestanden weer bij 00000.MTS maar op mijn PC heb ik al bestanden met een nummervolgorde en ik zou graag nieuwe opnames laten verder tellen waar ik gebleven ben want in principe heb ik op mijn PC al een filmbestand uit het verleden met 00000.MTS.

Kan ik de nummering aanpassen zodat de camcorder bij een aangegeven nummer verder gaat?

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer het uit? Maak gewoon een map aan met het laatste nummer wat je op de PC hebt en kijk hoe je camera reageert? :)

En gebruik aub wat meer leestekens. Als je vier regels nodig hebt voor een zin is ie te lang en niet fatsoenlijk leesbaar ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True