Toon posts:

Is er iets mis met MSI k7t pro 266????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Albinoraptor zegt dat er iets mis is met die mobo's volgens msi NL???

Klopt dit,want ik heb heel veel probs met dit mobo :'( ...

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Heb hem zelf draait redelijk. Nadeel is dat de irq's niet per pci kanaal toe te wijzen zijn.

Do as I say, don't do as I do.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Heb hem zelf ook en nog geen problemen ermee gehad.

Draait perfect! 8-)

Verwijderd

Veel problemen mee. SBlive gaat niet werken zelfde geldt voor mijn 3com kaartje. Nu draait ie wel redelijk maar ik heb toch een verkeerde keus gemaakt.

Maar ik had geen andere keus. Naar mijn weten zijn er geen DDR mobo's die aan de volgende eisen voldoen:

DDR minimaal 3 bankjes
Promise RAID
AMD 760 Chipset
minimaal 5 pci sloten

Verwijderd

Topicstarter
amd chipset????
Moet ik dan de amd vga driver installen ofzo?

Verwijderd

Veel problemen mee. SBlive gaat niet werken zelfde geldt voor mijn 3com kaartje. Nu draait ie wel redelijk maar ik heb toch een verkeerde keus gemaakt.
Ik heb ook een Live en een 3Com kaartje maar heb geen enkel probleem om deze op dit plankje te laten werken. Perfect plankje dus.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 09:32 schreef Hajo het volgende:

[..]

Ik heb ook een Live en een 3Com kaartje maar heb geen enkel probleem om deze op dit plankje te laten werken. Perfect plankje dus.
Tja.. persoonlijk denk ik dat mijn mobo niet helemaal lekker is, maar volgens Perfect Systems is er niets mee aan de hand.

Overigens die SBLive is al wel een hele oude versie, 2 jaar oud. En mijn 3com zou in principe geen problemen moeten geven. Maar ik heb het idee dat die kaart mijn systeem trager maakt. Als ik hm erin plug gaat mijn membench in sandra met ong. 75 mb/s omlaag. En dat is iets wat ik niet wil :(

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Dit ligt echt aan je mobo hoor.

Ik heb er zelf ook een SB Live (ook een van een jaar of 2/3 oud)en een 3com kaart inzitten en ik heb er echt geen problemen mee. Niet onder W2k, WinMe of XP.

Toch maar weer eens Perfect Systems gaan bellen misschien? :)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Op vrijdag 06 juli 2001 23:00 schreef Mannekino het volgende:

Maar ik had geen andere keus. Naar mijn weten zijn er geen DDR mobo's die aan de volgende eisen voldoen:

DDR minimaal 3 bankjes
Promise RAID
AMD 760 Chipset
minimaal 5 pci sloten
AMD chipset ?, mijn k7t266 pro heeft een via chipset.

Do as I say, don't do as I do.

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:56
Ik heb dit moederbord ook en draait op zich super en snel alleen soms reboot die spontaan weet iemand waar dit aan kan liggen ?

:?
Pagina: 1