Hoi, ik wil binnenkort een nieuwe monitor gaan halen, een 17". Ik weet dus erg weinig van die krengen, dus welke zouden jullie mij aanraden tegen een redelijke prijs ?
Verwijderd
Een monitor met goede prijs kwaliteit verhouding is een LG. En die hebben ook nog eens ruime keus in de groote van 17 inch. Flatron's o.a. Maar waarom geen 19 inch is echt tien keer fijner.
Jah ik zal es kijken, misschien neem ik wel een 19" maar die zijn ook heel wat duurder
maar ik heb nog geen keus gemaakt dus who knows
samsung (norrod)
Belinea
LG (funprice)
zijn wel goed en niet duur
Kees
Belinea
LG (funprice)
zijn wel goed en niet duur
Kees
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
kzou geen 19 inch nemen. je moet dan hogere resolutie hebben wil je de optimale beeldkwaliteit krijgen bij 17 inch is dat 1024*768 bij 19 inch eentje hoger het heeft niet veel zin hoger te gaan met een 17 inch dan 1024. met 19 inch heeft het niet veel zin hoger te gaan dan 1280. dus hogere res is optimaal. het beste kan je eigenlijk 14 inch neme dan is 640x480 al ruim voldoende maar ja je wil toch wat dus go for 17inch niet hoger
Verwijderd
LG 795FT Plus.
Dit is echt een geweldige monitor. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en er zit voor de liefhebers ook nog een USB voet op.
Greetz Mikert
Dit is echt een geweldige monitor. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en er zit voor de liefhebers ook nog een USB voet op.
Greetz Mikert
Die redenering van Smokey snap ik niet helemaal. Grote monitor = hogere resolutie = meer space = beter werken.
Ik zit nu achter een LG Studioworks 775C (ik had een Flatron besteld, maar kreeg de verkeerde). Ik kan er prima mee werken op 1152*864 met Stealth II S220.
Ik zit nu achter een LG Studioworks 775C (ik had een Flatron besteld, maar kreeg de verkeerde). Ik kan er prima mee werken op 1152*864 met Stealth II S220.
Verwijderd
Ikzelf heb een ADI (goed beeld, mij hoor je (nog)niet klagen), maar een maat van me heeft een LG flattron gekocht = super strak.
Een aanrader, ook qua prijs.
Een aanrader, ook qua prijs.
Hey thanx allemaal, ik heb gekeken naar de 17" LG 795FT+ Ik ga em eerst even bekijken.testen vervolgens neem ik die denk ik
hee femme, mijn vorige kaart (1996 - 1999) was ook een S2-220 goeie kaart
Ik heb zelf een Belinea 103010 17"....
Lekker strak beeldje, maar de max. resolutie is maar 1280 x 1024....
Maar goedkoop: 551,08 incl. BTW bij Alternate, zo goedkoop vind je ze nergens..
Lekker strak beeldje, maar de max. resolutie is maar 1280 x 1024....
Maar goedkoop: 551,08 incl. BTW bij Alternate, zo goedkoop vind je ze nergens..
niet?
ik vond mijn HP 17" voor 300,-- toch goedkoper
ok, hij komt niet uit de winkel, maar wel met garantie.
ik vond mijn HP 17" voor 300,-- toch goedkoper
ok, hij komt niet uit de winkel, maar wel met garantie.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Als je een 17" koopt hoeft die geen 1600*1200 te kunnen want dat is toch pas leesbaar op een 19".Dat je 'm daar niet voor koopt ofzo...
Verwijderd
En toch vindt ik 1280x1024 een fijnere resolutie op een 17". 1024x768 is wel errug klein met werkbalk/ICQ etc.
Ik zou de LG 795FT+ nemen of als
je nog even gedult hebt de 19" variant
die binnenkort op de markt komt
je nog even gedult hebt de 19" variant
die binnenkort op de markt komt
Pagina: 1