Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, programmeren en gewoon de alledaagse dingen zoals documenten schrijven en surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er een nieuwe toetsenbord, muis, muismat en een beeldscherm bij kopen, en daar kom ik rond de 350 euro uit. Dus het liefst het prijsverschil met de huidige build zo klein mogelijk te houden.
(In de titel staat €1400, hiermee bedoel ik dat met de hardware het ongeveer op €1400 moet uitkomen.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat het huidige lijstje wel aardig overeenkomt met wat ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me weinig uit, behalve dat ik gelezen heb dat de AMD Ryzen nu veel beter prijs-kwaliteit is dan de Intel processors.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau het liefst zo laag mogelijk.
Ga je overklokken?
Dit ben ik wel van plan ja.
Wat verwacht je van ons?
Kijken of alles klopt en of dit gewoon een goeie desktop is voor mijn wensen.
Ook zou ik graag willen weten of er betere componenten zijn voor deze prijs.
Ik heb er ook een beeldscherm bij gedaan, heeft iemand ervaring met deze monitor of is er een betere voor dezelfde prijs?
Alvast bedankt!
Gamen, programmeren en gewoon de alledaagse dingen zoals documenten schrijven en surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er een nieuwe toetsenbord, muis, muismat en een beeldscherm bij kopen, en daar kom ik rond de 350 euro uit. Dus het liefst het prijsverschil met de huidige build zo klein mogelijk te houden.
(In de titel staat €1400, hiermee bedoel ik dat met de hardware het ongeveer op €1400 moet uitkomen.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat het huidige lijstje wel aardig overeenkomt met wat ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me weinig uit, behalve dat ik gelezen heb dat de AMD Ryzen nu veel beter prijs-kwaliteit is dan de Intel processors.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau het liefst zo laag mogelijk.
Ga je overklokken?
Dit ben ik wel van plan ja.
Wat verwacht je van ons?
Kijken of alles klopt en of dit gewoon een goeie desktop is voor mijn wensen.
Ook zou ik graag willen weten of er betere componenten zijn voor deze prijs.
Ik heb er ook een beeldscherm bij gedaan, heeft iemand ervaring met deze monitor of is er een betere voor dezelfde prijs?
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 215,95 | € 215,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 307,90 | € 307,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 23,90 | € 23,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 94,90 | € 94,90 |