Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videofoon met deuropener en smartphone verbinding

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• VeerleW
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 13-09-2017
Hallo,

Ik ben op zoek naar een videofoon, maar heb een beetje last met door het bos de bomen te zien.
De situatie is als volgt: ik ben chronisch ziek en zoek daarom een videofoon waarbij ik, wanneer er iemand aanbeld, op mijn smartphone videobeelden te zien krijg van wie er voor de deur staat en ik dan vanuit mijn bed of zetel die persoon al dan niet kan binnen laten.

Ik had eerst deze 2 videofoons gevonden die ik wel interessant vond:
https://www.alarmsysteems...gory-254194/ring-pro.html
https://www.alarmsysteems...skybell-hd-aluminium.html

Ik ben er nu echter achter gekomen dat ik dan wel kan zien wie er voor de deur staat en met die persoon kan communiceren, maar dat ik blijkbaar niet de deur vanop afstand kan open doen.

Na wat verder zoeken zag ik dat Aiphone heeft wat ik zoek, maar ik las ergens dat ik dan al snel boven de 1000 euro zou uitkomen en dat kan ik jammer genoeg niet betalen.

Ik vond nog wel deze 2 videofoons die iets meer bij prijs zijn, maar ik vind nergens reviews of een deftig youtube filmpje hiervan:
http://www.intercom-parlo...tphone-of-tablet-wifi-106
http://www.intercom-parlo...l/ip-videofoon-kit-ip-poe

Is er iemand die hier wat verstand van heeft en mij verder op weg kan helpen?
Alvast hartelijk bedankt!

Alle reacties

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Ik vindt wel dit soort op Ebay, maar geen idee verder

http://www.ebay.com/itm/T...-Phone-Bell-/222553431302

Ik het ergste geval heb je 200 dollar verlies als het niets is, maar in ieder geval geen 1000den euros :)

KRGT wijzigde deze reactie 01-07-2017 11:06 (24%)

• VeerleW
Dankjewel ThaNetRunner! Op Ebay had ik nog niet gekeken. 200 euro valt inderdaad goed mee voor zo'n toestel.
Het enige waar ik schrik voor heb bij zo'n aankoop via Ebay is de service na verkoop (als het mij bijvoorbeeld niet lukt om geinstalleerd te krijgen of er iets niet werkt) en de garantie. 200 euro is inderdaad minder dan meer dan 1000 euro, maar ik ben het toch liever niet kwijt :p.
Ik ga alles in de advertentie nog eens goed lezen en hou het zeker nog als optie!

• HeroS
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11-11 13:24

HeroS

Domotica Nerd

Je zou een combinatie kunnen maken van een Danalock en en Door Ring bell.

Blog over domotica: http://www.domotica-blog.nl

• vincenttor
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online
Ik heb een deurbel die doet wat jij wil. Was maar 50 euro oid. Aliexpress. Enige is dat het allemaal cloud based is. Wat wel. Goed werkt is onvif wat op de camera zit. Mijn nvr neemt dus alles op met geluid en beeld alsof het een bewakingscamera is.
Hierbij zit een relais aansluiting in de deurbel did je kan schakelen.

Tot op heden, maand of 5 werkt die bijzonder goed en kwaliteit van beeld en geluid is zeker oké. Ook krijg ik updates van de software onder Android dus ze zijn wel er aan bezig.
Kan de link wel eens zoeken maar ben nu eerst onderweg naar Free festival 💪

25.6 kW 80x 320W Oost/West - Biodom 27-C5 - Stiebel eltron wpc 7 (bron) - PCWU300SK-2,3kW (L/W) -10m2 zonnecollectoren

• VeerleW
quote:
HeroS schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:42:
Je zou een combinatie kunnen maken van een Danalock en en Door Ring bell.
Dat is inderdaad een optie :). Maar als het mogelijk is zou ik precies toch liever van 1 systeem gebruik maken ipv van 2 tesamen.
quote:
vincenttor schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:53:
Ik heb een deurbel die doet wat jij wil. Was maar 50 euro oid. Aliexpress. Enige is dat het allemaal cloud based is. Wat wel. Goed werkt is onvif wat op de camera zit. Mijn nvr neemt dus alles op met geluid en beeld alsof het een bewakingscamera is.
Hierbij zit een relais aansluiting in de deurbel did je kan schakelen.

Tot op heden, maand of 5 werkt die bijzonder goed en kwaliteit van beeld en geluid is zeker oké. Ook krijg ik updates van de software onder Android dus ze zijn wel er aan bezig.
Kan de link wel eens zoeken maar ben nu eerst onderweg naar Free festival 💪
Ik ben zeker geïnteresseerd!! Kan je mij de link sturen zodra je tijd hebt? Veel plezier op Free festival! ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vincenttor
  • Nu online
duurde ff maar hier de link :
https://www.aliexpress.co...dc-4f4d-916d-9cd01a20cfc5

vincenttor wijzigde deze reactie 04-07-2017 17:08 (73%)

25.6 kW 80x 320W Oost/West - Biodom 27-C5 - Stiebel eltron wpc 7 (bron) - PCWU300SK-2,3kW (L/W) -10m2 zonnecollectoren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Atomic2005
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:13

Atomic2005

Abundat dulcibus vitiis

quote:
Hoe heb je het met de voeding geregeld? De bestaande bedrading gebruikt?

4000Wp - Zuid Live PVoutput & 7560Wp - Oost/West/btjeZuid - Live PVoutput & Atlantic 200L

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:53

Nhz

Deventer

Kijk eens naar Dahua, zelf onlangs via via een demo van gehad bij iemand thuis. Ik heb daar een erg goede indruk van en de kans is erg groot dat zo'n systeem er bij ons én bij mijn ouders ook gaat komen.

Groetjes Bas

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vincenttor
  • Nu online
Voeding heb ik via een Poe adapter gedaan.
Heb nog een aantal setjes nieuw ij doos liggen als je interesse hebt volgensmij ban belkin.
Kan je uit een Poe switch oid het voltage omzetten naar 3 of 5 of 9 volt gelijk spanning.

Zal wel wat screenshots uploaden vanavond en me telefoon scherm opnemen als ik aanbel.
Plaats ik het hier wel.

Met vanavond bedoel ik woensdag avond na 't sporten dan ben ik bij m'n huis in de buurt. (slaap bij m'n ouders vanwege verbouwing)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vincenttor
  • Nu online

kwaliteit is niet geweldig maar goed , geeft een idee.
Zie hier de file zelf, welke beter in kwaliteit is als youtube.

https://www.dropbox.com/s...71vj/Mijn%20film.mp4?dl=0

vincenttor wijzigde deze reactie 05-07-2017 22:39 (41%)

• The-Source
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:25

The-Source

^^^ Weg leuke plaatjes ^^^

Kijk anders eens naar doorbird, eerste wat ik ervan tegen kon voldoet aan je eisen en heeft ook relais contact voor aansturing naar deuropener http://www.phone-master.n...ms/Doorbird/DOORBIRD.html

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

• VeerleW
quote:
vincenttor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:36:
[video]

kwaliteit is niet geweldig maar goed , geeft een idee.
Zie hier de file zelf, welke beter in kwaliteit is als youtube.

https://www.dropbox.com/s...71vj/Mijn%20film.mp4?dl=0
Wauw super bedankt voor de link én vooral ook om de moeite te doen om dat filmpje te maken :).

• VeerleW
quote:
Nhz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:29:
Kijk eens naar Dahua, zelf onlangs via via een demo van gehad bij iemand thuis. Ik heb daar een erg goede indruk van en de kans is erg groot dat zo'n systeem er bij ons én bij mijn ouders ook gaat komen.
De laatste link in mijn oorspronkelijke post is van Dahua. Goed om te weten dat jij tevreden was van de demonstratie, want ik vond er nergens een filmpje van op het internet.
Hebben jullie al een idee welk model van Dahua jullie gaan kopen?

• VeerleW
quote:
The-Source schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:31:
Kijk anders eens naar doorbird, eerste wat ik ervan tegen kon voldoet aan je eisen en heeft ook relais contact voor aansturing naar deuropener http://www.phone-master.n...ms/Doorbird/DOORBIRD.html
Bedankt! Ziet er zeker ook interessant uit! :)

• Nhz

Nhz

Deventer

quote:
VeerleW schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:58:
[...]

De laatste link in mijn oorspronkelijke post is van Dahua. Goed om te weten dat jij tevreden was van de demonstratie, want ik vond er nergens een filmpje van op het internet.
Hebben jullie al een idee welk model van Dahua jullie gaan kopen?
Ik heb de Dahua VTO2111D-WP gezien. Deze gaan we aanschaffen samen met een aantal camera's en NVR. De 'deurbel' kan dan ook opnemen op de NVR.

Groetjes Bas

• painy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 03-11 23:13
Nhz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:15:
Ik heb de Dahua VTO2111D-WP gezien. Deze gaan we aanschaffen
@Nhz Tevreden van deze deurbel? Vind er online maar weinig reviews van...

• Nhz

Nhz

Deventer

@painy We hebben hem nog steeds niet. De bedoeling is dat deze unit op de nieuwe poort achter ons huis komt te hangen, maar dat project wordt elke keer uitgesteld. :$

Groetjes Bas

• painy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 03-11 23:13
Ok thx!

• D-Three
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Nhz schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:40:
@painy We hebben hem nog steeds niet. De bedoeling is dat deze unit op de nieuwe poort achter ons huis komt te hangen, maar dat project wordt elke keer uitgesteld. :$
Zou deze er nu al hangen? :P

• Nhz

Nhz

Deventer

@D-Three Haha, nee nog steeds niet. Afgelopen maand voor de derde keer papa en mama geworden, dat 'project' neemt nu even alle tijd en energie in beslag. ;)

Groetjes Bas

• D-Three
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Haha. De 9 maanden er voor heb je toch maar 3 minuten werk gehad? :D ;) Ik heb nu de Hikvision DS-K1T500S besteld. Die lijkt voorlopig aan mijn eisen te voldoen: betaalbaar, er niet lelijk uit zien, camera met IR, wired IP, geen cloud, toegangscontrole. Indien interesse zet ik het wel eens in een nieuw topic.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True