Hoe Sony Receiver Str-de205 zenders presets instellen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el34
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-02-2022
Hoe kan ik op de Sony Receiver STR-DE205 de zenders presets automatisch laten instellen? Heb dmv de auto betical functie de band doorlopen, maar er wordt na afloop geen zender vastgehouden in het geheugen. Heb helaas geen handleiding en heb ook al tevergeefs op Google gezocht.
.
..
...

[ Voor 31% gewijzigd door el34 op 03-07-2017 12:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Ve
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-07-2018
Volgens de handleiding:
Automatisch vastleggen van FM zenders in alfabetische volgorde ("Auto-betical" voorinstelling)

Met de "Auto-betical" automatische zenderopslag kunt u maximaal 30 FM radiozenders en RDS informatiezenders in het afstemgeheugen van de tuner/versterker vastleggen, in alfabetische volgorde. Alleen de best doorkomende zenders worden door de "Auto-betical" voorinstelling gekozen.

Als u de FM of AM (middengolf en langegolf) zenders zelf wilt kiezen, om deze een voor een vast te leggen, volg dan de aanwijzingen onder "Handmatig vastleggen van uw favoriete radiozenders" op blz 11.

De FM RDS informatiezenders worden eerst vastgelegd, in alfabetische volgorde van hun officiele Program Service zendernaam, gevolgd door de gewone radiozenders, in volgorde van afstemfrekwentie. (Zie voor nadere bijzonderheden over de RDS informatiefunkties blz. 12)
  1. Druk op de POWER schakelaar om de tuner/versterker uit te schakelen
  2. Druk op de MEMORY toets en houd deze ingedrukt, en druk daarbij op de POWER schakelaar om het apparaat weer in te schakelen.
    De aanduiding "AUTOBETICAL SELECT" verschijnt en de tuner/versterker gaat dan op zoek naar alle plaatselijk te ontvangen FM radiozenders en FM RDS zenders en legt deze in het afstemgeheugen vast.
    De aanduiding "FINISH" verschijnt in het uitleesvenster wanneer de tuner/versterker het vastleggen van de FM en FM RDS zenders voltooid heeft.
Onderbreken van de "Auto-betical" voorinstelling voordat alle zenders zijn vastgelegd

Druk op de POWER schakelaar om de tuner/versterker uit te schakelen.

Opmerkingen
  • De radiozenders die reeds waren vastgelegd schuiven nu op naar de "hogere" nummers (naar C0) en kunnen uit het afstemgeheugen worden gewist, afhankelijk van het aantal zenders dat wordt gekozen door de "Auto-betical" voorinstelling.
  • Als u na het in alfabetische volgorde opslaan van radiozenders de antenne verplaatst, kunnen de vastgelegde instellingen onbruikbaar worden. Leg de zenders in dat geval opnieuw in het geheugen vast.
  • Als u verhuist naar een andere streek, kan het nodig zijn om deze procedure opnieuw uit te voeren, om de best te ontvangen zenders in uw nieuwe woongebied vast te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mag toch hopen dat het na een jaar wel gelukt was...?

Topicstarter is sindsdien ook niet meer online geweest trouwens :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Ve
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-07-2018
Altijd handig voor de toekomst en andere mensen, ik log me ook enkel in wanneer 't niet anders kan.