Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Testcase] Familie Naald in de wolken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 22:42
Onderstaand verhaal is ontstaan uit een lokale fotowedstrijd met als onderwerp 'close-up'.

1: Op weg naar boven.

2: Even uitrusten

3: Bijna bij de top

4: Eindelijk op de top

5: Wat een prachtig uitzicht!

MRIdev wijzigde deze reactie 07-07-2017 13:17 (20%)

• hypz
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16-03 14:47
Als enkele plaat vind ik nummer 4 wel geslaagd. Het leek mij persoonlijk dan mooier ook om alles volledig scherp te hebben. Als serie vind ik het wat te veel meer van hetzelfde.

• NIMIC
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
4 en 5 samen als combinatie vind ik wel geslaagd.
Om iets over te brengen als uit de toon vallen ofzo...

Sorry, de rest niet echt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRIdev
@hypz & @NIMIC Bedankt voor jullie commentaar. Alle foto's simpel op een rijtje is inderdaad te eenzijdig, maar ik zie er ook een verhaal in. Dat verhaal kwam dus duidelijk totaal niet over. Dit heb ik nu hopelijk wat opgelost door door de titels bij de foto's te zetten en twee foto's om te draaien.

Met foto 4 en 5 kreeg het idee van een verhaal en heb dat daarna wat verder uitgewerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Zonder de titels had ik het verhaal ook niet begrepen denk ik :)

Foto #4 en #5 zijn inderdaad de betere van de serie.

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

• MRIdev
@PdeBie ik zal het niemand kwalijk nemen die het zonder titels niet had begrepen ;)

Nummer 4 was ook mijn inzending voor die lokale wedstrijd en tussen de bloemen en bijen werd de Familie Naald als winaar gekozen. :)
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True