Sinds kort werkt mijn 3.5 mm-ingang aan de voorzijde van mijn PC niet (goed) meer. Als ik mijn koptelefoon of oortjes inplug, is het geluid dermate zacht dat ik niets meer versta. Wanneer ik aan de plug van de koptelefoon of oortjes draai is het geluid zoals het hoort, wanneer ik verder draai is het geluid weer net zo zacht als het al was. (Ik neem aan dat het dus niet aan mijn koptelefoon of oortjes ligt) Iemand die weet wat ik moet veranderen of doen?
Een fatsoenlijke kast kopen met een degelijke 3,5mm jack aansluiting
Of bij je leverancier / fabrikant vragen of je een vervangend onderdeel kunt krijgen.
Of bij je leverancier / fabrikant vragen of je een vervangend onderdeel kunt krijgen.
[ Voor 39% gewijzigd door rdejongjr op 30-06-2017 18:00 ]
Werken je oortjes wel goed in een andere aansluiting? Werken andere oortjes ook slecht in deze aansluiting? Zelf heb ik zoiets ook wel eens gehad, toen was het de plug die vuil was, een beetje poetsen en hij deed het weer prima. Als het de jack is die vuil is is het lastiger schoonmaken.
Speelt het probleem ook als je een andere koptelefoon inprikt? Beetje deductief troubleshooten ne/of omwisselen van apparatuur & ingangen, helpt al een stuk om een (dure) reparatie of vervanging te voorkomen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Lip schreef op vrijdag 5 februari 2016 @ 20:33:
Koptelefoon jack gaat er helemaal in? Als je contactspray (=wonderspul) van Kontact chemie hebt, dat er even in spuiten en eruit laten lopen. Als je dat niet voorhanden hebt, zou ik wattenstaafje met alcohol gebruiken.
dat is mijn 2 cent maar
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Bedankt voor je antwoord, een fatsoenlijke kast heb ik. Dus daar wacht ik nog ff mee.rdejongjr schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:59:
Een fatsoenlijke kast kopen met een degelijke 3,5mm jack aansluiting.
Ik ga eerst maar eens even de andere opties uitproberen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 16:01 ]
Pagina: 1