Goedemiddag Tweakers,
Ik ben eigenaar van 200+ domeinnamen, waar mijn informatie inzichtelijk is met een WHOIS.
Nu vermoed ik dat ik hierdoor elke dag 10 mailtjes krijg zoals onderstaande:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze mails niet meer ontvang? Een ander mailadres plaatsen bij de WHOIS?
Alle normale SPAM, wordt keurig verwijderd door Office 365 - Exchange.
Ik ben al druk bezig geweest met Outlook - regels, maar daar zitten de volgende nadelen aan;
- Mensen blokkeren op mailadres gaat haast niet, het zijn telkens nieuwe mailadressen.
- Ik kan bijna geen regels maken op onderwerp of et cetera, aangezien ik ook regelmatig samenwerk met 'web sites' 'design' 'india' en et cetera.
Iemand enig idee, dank!
Ik ben eigenaar van 200+ domeinnamen, waar mijn informatie inzichtelijk is met een WHOIS.
Nu vermoed ik dat ik hierdoor elke dag 10 mailtjes krijg zoals onderstaande:
Hi
I Hope you are doing well. I was surfing internet and found your email contact.
We can offer you the following services: -
- Mobile App Development. (Android, iOS, Windows)
Hello,
I am Jalpa Desai, business development manager.
To introduce, we are an Indian Web Design, PHP web Development firm and SEO
Hi,
Hope you are doing well.
I am Sara. We are an Indian Web Design, Development and SEO firm with over 6 years of experience. We are writing you this mail with the intentions of establishing business relations with you.
Greetings….
We provide customized web development services to meet client’s requirements and expectations with cost effective and high quality services. We work on static and dynamic websites and use latest web technologies, methods, patterns and software engineering to serve.
Heel irritant, en mijn Office 365 - Exchange account houdt deze bijna niet tegen.I had found your web contact email from internet. I would like to discuss some importance of business as you have registered your own domain. www.circulaireeconomieholding.com
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze mails niet meer ontvang? Een ander mailadres plaatsen bij de WHOIS?
Alle normale SPAM, wordt keurig verwijderd door Office 365 - Exchange.
Ik ben al druk bezig geweest met Outlook - regels, maar daar zitten de volgende nadelen aan;
- Mensen blokkeren op mailadres gaat haast niet, het zijn telkens nieuwe mailadressen.
- Ik kan bijna geen regels maken op onderwerp of et cetera, aangezien ik ook regelmatig samenwerk met 'web sites' 'design' 'india' en et cetera.
Iemand enig idee, dank!