koolance kast gezien bij oc-shop

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/phpnews/images/koolance001.jpg

ik was donderdag ff naar oc-shop om rounded cables op te halen en nog wat stuff. nou zag ik die mooie koolance kast daar staan. dus ik vraag gow mag ik hem es van binnen zien. hij maakt hem open. vervolgens zet ie hem ff aan. hij nu staat ie aan, ikke :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ STIL dat ie is :9~ :9~ . maargoed dat ding kon weer trug omdat hij lekte. :(

verder zag ie wel goed uit ennuh nu weet ik sekers dat ik binnenkort overstap naar enermex voedingen en waterkoeling.

btw als jeje de spullen wilt ophalen en je stapt bij station dordrecht op de bus. neem lijn4 en blijf zitten bij de eindhalte. en vraag ff op de kevin of dalton straat/weg of je eruit mag het is daar ergens een zijstraat van. ennuh kom op een laat moment van de dag want anderz kan je lang w88 voor de bus trug.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:11
TnX voor de info. :)

Je weet zeker niet hoeveel hij bij OC-shop gaat kosten?

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 20:22 schreef Overspeed het volgende:
TnX voor de info. :)

Je weet zeker niet hoeveel hij bij OC-shop gaat kosten?
]

fl 1000,=

had ie het over.

ennuh volgende week ofzo komt een nieuwe website van hun online

Verwijderd

Ik zat erover te denken om zo'n kassie te halen, maar duizend piek is aardig wat. Weet iemand of deze kast ook ergens anders (lees goedkoper :9 ) te koop is?

<b>ReseTTim</b> Hebben ze nou wel of niet een showroom want op de site staat van niet? Waar ben je die spullen dan gaan halen, is dat geen sjoppie dan???

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ze hebben geen showroom maar je kan wel je spullen die je besteld hebt ophalen op het industrie terrein. ik zag toen zon kast uit de verpakking staan dus vroeg meteen ff ernaar. ennuh als je dichtbij woont en ze ff lief meelt of je langs kan komen doen ze het denk ik vast wel, of niet :?

Verwijderd

Dacht dat deze kast bij een andere winkel ongeveer FL600,- gaat kosten,weet niet meer welke winkel maar hij zit in Rotterdam,heeft op dit forum gestaan dus effe de search gebruiken.

http://www.mega2.nl/Clockers.html

Verwijderd

Op mijn werk (www.comptechworld.nl :P ) hebben ze ook een aantal nieuwe Vapochill kasten binnen :9 :9 :9 Die dingen zien er echt stoer uit.

Oh ja in een van die kasten zat nog een TB900 >:) Zijn ze er vergeten uit te halen ofzo >:)

Die kasten roelen, jammer dat ze zo duur zijn.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 00:18 schreef ReseTTim het volgende:
ze hebben geen showroom maar je kan wel je spullen die je besteld hebt ophalen op het industrie terrein. ik zag toen zon kast uit de verpakking staan dus vroeg meteen ff ernaar. ennuh als je dichtbij woont en ze ff lief meelt of je langs kan komen doen ze het denk ik vast wel, of niet :?
Schagen is niet echt dichtbij Dordrecht, dus opsturen lijkt mij een betere optie (alleen ben ik niet ik er niet zo kapot van om een kast, maybe de Koolance, via de PTT op te laten sturen).

Ze hebben dus geen winkel....jammer... :(
Dacht dat deze kast bij een andere winkel ongeveer FL600,- gaat kosten,weet niet meer welke winkel maar hij zit in Rotterdam,heeft op dit forum gestaan dus effe de search gebruiken.
Cool, ik heb die gasten van Mega2 gelijk ff een mailtje gestuurd, als die 'm nou goedkoper kunnen leveren dan maakt het niet uit waar je hem besteld :7

Bedankt voor de info :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Gisteren heeft Tom een Koolance Waterkoeling kast getest, hij is niet zo tevreden, begreep ik...

Lees maar op www.tomshardware.com

Een van de bovenste artikelen.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 11:47 schreef Kippenijzer het volgende:
Gisteren heeft Tom een Koolance Waterkoeling kast getest, hij is niet zo tevreden, begreep ik...

Lees maar op www.tomshardware.com

Een van de bovenste artikelen.
Ik heb het stuk gelezen en ben nu wel aan het twijfelen gezet. Ten eerste vond ik de prijs aardig hoog (heb twee linkerhanden en wil niet zelf knutselen). Ten tweede zijn de resultaten niet echt bevredigend als ik de test moet geloven :(

Kan dus beter mijn hardverdiende geld ergens anders insteken dan in zo'n Koolance case.

Verwijderd

Je kunt het ook best wel zelf proberen om een waterkoeling te installeren.

Het is helemaal niet zo moeilijk.
Maar een peltier element erbij is heel erg lekker.

Er staat trouwens bij de vraag en aanbod een complete waterkoeling setje voor 650,-
Pagina: 1