Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Behalve als het dan gratis downloadbare singleplayermods worden...
PS: Je sig zuigt!!!!
Jaah maar HL is gewoon een vette spel-ervaring en ik zeg toch andere engine ookOp vrijdag 06 juli 2001 20:08 schreef Ares het volgende:
Dat zou ik helemaal uitzeigerij vinden, ik vind dat dat nu al aardig gebeurd...
Behalve als het dan gratis downloadbare singleplayermods worden...
PS: Je sig zuigt!!!!
ps. dit is een flame (oid.), tis dat ik je ken. anders stoute usertjes
Ik heb hem al veranderd
en jouw vliegen sig is ook niks
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Ik vind def rhymz best wel gaav, maar een beetje microsoft en bill gates
Dan MOET je wle niet lekker zijn en blauw haar hebben
Halflife was fijn, leuk geweest, passe.
Volgende aub.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
mzzl
\Op zondag 08 juli 2001 17:50 schreef Bloodclot het volgende:
ik heb ergens gelezen dat ze het uit de ogen van een alien gaan doen.
Ja, op de dreamcast versie van BlueShift zit als je hem uitspeelt een paar alien leveltjes volgens gamers.nl
Maar Blackops zou ik afgezaagd vinden op deze engine.
ja, met een nieuwe engine kunnen we ook betere mods maken bijv. CS IIOp zondag 08 juli 2001 21:08 schreef KingOfRnR het volgende:
Een nieuwe engine zou wel tof zijn ja en dan CS II maken.
Maar Blackops zou ik afgezaagd vinden op deze engine.
Maar dan moeten er ook in de nieuwe cs wat drastische veranderingen zitten! want wat er nu meestal gebeurt in de updates is buggies verwijderen en heeel af en toe een nieuw wapentje.
Verwijderd
Er komt waarschijnlijk geen Half-Life2, alleen maar een TF2!! cs vind ik toch maar dom. TFC vind ik nu al veeeeel cooler.Op zondag 08 juli 2001 23:57 schreef TOGrimReaper het volgende:
[..]
ja, met een nieuwe engine kunnen we ook betere mods maken bijv. CS II.
Maar dan moeten er ook in de nieuwe cs wat drastische veranderingen zitten! want wat er nu meestal gebeurt in de updates is buggies verwijderen en heeel af en toe een nieuw wapentje.
Verwijderd
blue shift als stand alone was idd niet echt super, maar als je hem gebundeld met op-4ce had gekocht was het wel leuk geweest.. de puzzels waren iig wel leukerOp vrijdag 06 juli 2001 20:14 schreef Acolyte57 het volgende:
Ik vind Halflife wel uitgezogen inderdaad. Vooral gezien het feit dat Blue Shift flink waardeloos was.
Verwijderd
mja Blue-Shift is gemaakt door gearbox, valve is druk bezig met tf2...(de patches enzo worden gemaakt door een apart team binnen valve)Op zondag 08 juli 2001 21:01 schreef Xoverride het volgende:
misschien zijn ze druk bezig met een vervolg met nieuwe engine ed... maar willen ze het publiek nog even wat voeren, voordat ze allemaal (lijkt me onwaarschijnlijk) halflife in de kast leggen..
NIET DUS!
Ze hebben de beste engine die er is. Veelsteveel awards gewonnen.. gewoon Twieken en updaten..
ik vind de engine ook wel ok. alleen ze moeten is met TF2 komen...Op maandag 09 juli 2001 08:17 schreef DeX het volgende:
Nieuwe engine...
NIET DUS!
Ze hebben de beste engine die er is. Veelsteveel awards gewonnen.. gewoon Twieken en updaten..
maar ik ben wel bang dat TF2 teveel op CS gaat lijken, en dat het dan voor de tfc-ers minder leuk zal gaan worden
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd