Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsqt
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Mijn vraag
Hoi allemaal! Ik ben benieuwd of dit gaat lukken... Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijke (eventueel Chinese) telefoon waarop je kan Whatsappen met 3g. Dit voor bijvoorbeeld festivals, feestjes en vakanties. Lange accuduur is een plus.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al veel telefoons gevonden, maar vaak kom ik erachter dat ze wel 3g hebben, maar geen whatsapp (meer) ondersteunen. Daardoor zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik begrijp dat ik niet erg specifiek ben, maar hopelijk kunnen jullie mij toch verder helpen. Alvast bedankt!

Groeten,
Matthijs

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Ik zou tweedehands een Lumia 640 LTE op de kop tikken (ondersteunt ook 4G wat fijn is nu providers 3G aan het afbouwen zijn). Op V&A staat er een voor 55 Euro bijvoorbeeld (er staan er meer). OS is Windows 10 en krijgt nog updates (ik heb er zelf een voor reserve toestel). Voor Whatsapp is het prima, de camera is ook fijn, en het Amoled scherm is tof in de zon.
V&A aangeboden: Microsoft Lumia 640 4G Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wat is zo goedkoop mogelijk? Je kan namelijk al nieuwe Android toestellen halen voor 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:59
Sorry voor deze schop. Weet niet of TS al voorzien is van een goedkope smartphone maar ik heb korte tijd terug een Ipro Wave 4.0 II besteld. Zit een beschermhoesje en screenprotector bij en Allianz garantie.

Het is zeker geen snelle smartphone maar whatsapp en 3g werken er prima op. ideaal om achter de hand te houden of te gebruiken als backup telefoon. Hij draait Android 5.1 :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw