Ontbrekende winkel op pricewatch pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 15:30
Dag mede tweakers,

Op pricewatch pagina van een sony tv;
pricewatch: Sony Bravia KD-49XD8305 Zwart

stond enkele weken geleden een winkel tussen de lijst, namelijk bestsellers.eu. Die hebben momenteel ook de meest gunstige prijs, het viel mij echter op dat deze winkel niet meer voorkomt in de lijst.

http://www.bestsellers.eu...cpc&utm_campaign=tweakers

De tv heb ik zelf inmiddels keurig ontvangen en wou dit graag delen zodat meerdere mensen hier eventueel van zouden kunnen profiteren.

N.b. ik heb gezocht naar de mogelijkheid om feedback o.i.d. te geven op een pricewatch productpagina maar kon dit niet vinden, kon enkel vinden hoe een volledig nieuw product toe te voegen, dat leek me niet de bedoeling :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ocin32 op 30-06-2017 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Winkels betalen aan Tweakers om opgenomen te worden in de Pricewatch, verder bepalen de shops ook welke producten wel en niet in de Pricewatch komen te staan.

Zo te zien heeft Bestsellers nog wel producten in de Pricewatch staan, maar niet meer die specifieke TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PC_EVERYDAY
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-07 14:05
rens-br schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:30:
Winkels betalen aan Tweakers om opgenomen te worden in de Pricewatch, verder bepalen de shops ook welke producten wel en niet in de Pricewatch komen te staan.

Zo te zien heeft Bestsellers nog wel producten in de Pricewatch staan, maar niet meer die specifieke TV.
Hoe kun je een nieuw product toevoegen op Tweakers? Ik heb namelijk een SSD voor review de Veteke MLC 128GB maar deze staat nog niet op Tweakers. Hoe kan ik dit product toevoegen? Ik hoor graag van u.

Heb het al gevonden, toch bedankt!
Fijne dag verder!

[ Voor 5% gewijzigd door PC_EVERYDAY op 19-03-2018 16:00 ]