Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Als ik foto's maak zegt het dat ze intern worden opgeslagen, maar ik kan ze niet terug vinden. Welke app gebruiken jullie om foto"s te kunnen opslaan en waar doet de Motorola Moto G5 dit? Graag jullie advies.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Staan ze niet gewoon in het mapje DCIM? Elk (android)toestel wat ik ken gebruikt die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je topic voldoet helaas niet helemaal aan de wensen en eisen die we eraan stellen. Zo kan ik niet zien of je zelf al iets ge probeerd of gedaan hebt. Kan je deze informatie toevoegen aan je openingspost?

Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit waar je foto's worden opgeslagen. Op het moment dat je met een gallerij app gaat kijken worden ze toch automatisch opgepakt. Wil je ze echter van je telefoon afhalen, dan moet je in de map DCIM zijn, zoals @Chris.nl ook al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een Moto G5. Hij slaat de foto's op inde google app fotos'. Als je de telefoon aansluit op een laptop, geeft hij aan dat er geen bestanden zijn, geen DCIM mapje oid. Ook staan er in mijn Google drive geen foto's. Dus ik vraag me ook af waar deze bestanden staan en hoe ik ze kan overzetten naar mijn laptop.Iemand een idee??

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Het is niet toegestaan om iemand anders zijn topic te kapen, maak dus even een nieuwe post aan. Maar lees wel eerst even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat erin moet komen te staan.

Dit topic is gesloten.