stickers aanpassen toetsenbord notebook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Notebook binnen gehad waarvan ik graag het toetsenbord zou aanpassen naar Azerty met stickers, kwestie van de prijs wat laag te houden.

Wie heeft dit nog gedaan, bijvoorbeeld naar Qwerty en waar kan je een goede kwaliteit vinden want er is wel wat te vinden op de markt.

Of hebben jullie nog andere ideetjes buiten een nieuw toetsenbord kopen.

Kijk uit naar jullie feedback

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:55
Leer blind typen?

Voor een facebook laptop zijn stickers geen probleem, met een werklaptop met xx K aanslagen per dag zijn de stickers wrs snel smerign door lijmresten langs de rand of ze gaan los.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Kijk ook eens op ebay voor een vervangend azerty toetsenbordje voor je laptop. Soms al voor 30 euro te krijgen!
En als je toetsenbord backlight heeft zijn stickers ook minder handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:16

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik kon bij mijn laptop de toetsen zelf makkelijk los maken van het onderliggende mechaniek. Misschien werkt dit bij jou laptop ook? Dan is het nameljik een kwestie van paar toetsen los halen en op een andere plek weer vast zetten.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
mkleinman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:30:
Ik kon bij mijn laptop de toetsen zelf makkelijk los maken van het onderliggende mechaniek. Misschien werkt dit bij jou laptop ook? Dan is het nameljik een kwestie van paar toetsen los halen en op een andere plek weer vast zetten.
Gaat alleen met de letters, meen ik. De leestekens zitten ook op andere plekken en zijn anders met elkaar gecombineerd.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:55
mkleinman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:30:
Dat werkt niet 100%, vraagteken zit bv boven de komma bij azerty, bij qwerty boven het deelteken.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:16

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Hmm daar had ik even geen rekening mee gehouden. Ik ken de Azerty indeling verder niet dus vandaar.

Andere optie inderdaad om voor een paar euro een ander toetsenbord aan te schaffen? Bij HP zijn ze in elk geval los te bestellen en erg makkelijk zelf te vervangen.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:53

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Was er van die laptop geen azerty variant te krijgen of gaat het om een 2e hands? Anders zou ik zeggen terugsturen en de azerty variant bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lawwie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:00:
Was er van die laptop geen azerty variant te krijgen of gaat het om een 2e hands? Anders zou ik zeggen terugsturen en de azerty variant bestellen.
Het gaat om een 2dehands toestel

Blijkbaar niemand voorstander van de stickers ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:53

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:01:
[...]

Het gaat om een 2dehands toestel

Blijkbaar niemand voorstander van de stickers ...
Zoals hierboven aangehaald, als je de hele dag op de laptop werkt en je gaat stickers plakken dan zullen ze er binnen no-time weer vanaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:57
Dit ga je met stickers ook niet op kunnen lossen, want de toetsenindeling is anders. Aan de linkerkant naast de SHIFT-toets zit bij AZERTY een extra knop, die heeft QWERTY niet. Volgens mij mis je verder op de middelste rij ook een toets

Edit: Voor de duidelijkheid, ik had nog een toetsenbordje liggen toevallig. Dit is bij een HP laptop
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ljaKy2Gl.jpg
Klikbaar

[ Voor 30% gewijzigd door lolgast op 30-06-2017 10:10 ]

Pagina: 1