Toon posts:

Het Grote Chrono Trigger Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
*Ach* Chrono Trigger... wat was dat een bijzonder spel, zeg! Wat vinden jullie nou van dit spel? En vertel meteen maar over je belevenissen met deze game, je gevoelens voor de karakters en je nachtmerries over Lavos... ;)

[Opoe vertelt] Die Golems waren vervelend he? Ze werden ook steeds sterker en op een gegeven moment werd je in een luchtschip opgesloten en had je niets meer. Als je, bijna helemaal dood, bijna aan het einde van het luchtschip van het luchtschip kwam, stond daar in een keer de sterkste vorm van de golem voor je. "Dit is het einde" dacht ik. Maar nee hoor, hij durft niet aan te vallen omdat ie HOOGTEVREES heeft... whaahahaha!!! :) :) :) [/Opoe vertelt]

Ok, dat vond ik nou grappig ;)

Verwijderd

Ja, Chrono Trigger was gaaf. Vooral die kikker en die robot! En Chrono zelf. :-)

Verwijderd

hmm.. moet hem toch maar weer eens downloaden voor m'n emu :) Jammer dat ik m'n savegames niet meer heb, kan ik weer helemaal overnieuw beginnen ;( Ben ook al met Final Fantasy 3(6) bezig, kost ook wel wat tijd :P

Verwijderd

Hehe, op dit moment ben ik bezig met SoE ( Seret of evermore ) en Terranigma en af en toe even FF2

Verwijderd

Tof spel.

Ik moet hem ook maar eens verder gaan spelen.
Ik heb hem bijna uitgespeeld (alleen Lavos zijn onderkomen nog doen), alleen een beetje kut dat ik nu weer helemaal in het verhaal moet komen.

Secret of Evermore is trouwens ook wel gaaf. Iets minder moeilijk en uitgebreid, maar zeker de moeite waard

Verwijderd

eheheheh Net chrono trigger voor PSX binnen met flimpjes enzo tijd om hem voor de zo veelste keer uit te spelen
Goede oude tijd van Snes RPG's i love time

Greetz eendje

Verwijderd

Vetste spel ooit samen met Final Fantasy 6 (3)

Dat waren de tijden.

Verwijderd

is ut echt zo stoor dan? ik heb em wel gedownload omdat ie een 8 of zo had gescoord ergens maar ik vond het vechten met enemy's maar oer saai ik dacht dat het net zo vechten was als in Silver maar nee, maar is dus wel het spellen waard ??? wordt het dan nog leuker of blijft het zo als in die nachtmerrie van je in het begin ?

Verwijderd

RPG's zitten gewoon in je bloed: Of je houd er van of niet!

Baldurs Gate II (nooit 1 gespeeld) vond ik een beetje té, maar Final Fantasy vind ik weer top. Vooral FF7...AHHhhhh die goeie oude tijden....

Newayz wacht nu op GoldenSun!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

FF7 en goeie ouwe tijden????

Sorry hoor, maar nu moet ik je even uitlachen :9

FF4 (FF2j) op de NES spelen, dat waren goeie ouwe tijden :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:21
Hoe kan je Baldur's Gate vergelijken met FFVII? Ik vind westerse RPGs zoals BG niet echt leuk. Saaie graphics, weinig verhaal, geen character development, alleen maar met cijfers en items bezig zijn. Japanse RPGs daarentegen proberen echt een verhaal te vertellen. FFVII is voor mij nog steeds het beste spel ooit, over alle platforms die ik ooit heb gehad.

Wat CT betreft, hij is geloof ik net opnieuw voor de PSX uitgekomen samen met FFIV. Speelt hij een beetje fijn? Ik had nl. gehoord dat er belachelijk lange laadtijden voor de menu's in zaten.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 11:09 schreef s_roubos het volgende:
Hoe kan je Baldur's Gate vergelijken met FFVII? Ik vind westerse RPGs zoals BG niet echt leuk. Saaie graphics, weinig verhaal, geen character development, alleen maar met cijfers en items bezig zijn. Japanse RPGs daarentegen proberen echt een verhaal te vertellen. FFVII is voor mij nog steeds het beste spel ooit, over alle platforms die ik ooit heb gehad.

Wat CT betreft, hij is geloof ik net opnieuw voor de PSX uitgekomen samen met FFIV. Speelt hij een beetje fijn? Ik had nl. gehoord dat er belachelijk lange laadtijden voor de menu's in zaten.
Ik vond zelf de plot en sfeer goed in BG. Ok, de graphics is wat minder maar de gameplay wel uitstekend.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.