Ik heb een asus N71J laptop met i5 processor.
De laptop is al geruime tijd erg traag.
Ik heb al veel geprobeerd om hem sneller te krijgen maar helaas tot op heden niet gelukt.
Soms doet hij er wel een paar minuten over om een programma te openen en duurt het soms ook enige tijd dat bestanden weer worden gegeven in windows verkenner.
Ook heb ik de laptop al eens weggebracht naar iemand die er verstand van heeft, maar kan er ook niks aan ontdekken.
Dingen die ik al geprobeerd heb.
Volledige schone installatie
Harde schijf controle/ repareren beschadigde clusters
Wisselbestand aanpassen
Controle prestaties (energiebeheer)
en zo nog wel een paar dingetjes.
Omdat ik de laptop ook voor mijn werk gebruik is het erg frustrerend dat het allemaal zo lang duurt en overweeg dan ook om hem in te ruilen op een andere.
Hopelijk weet iemand hier de oplossing zodat inruilen niet nodig zal zijn.
Mvg,
Ingmar
De laptop is al geruime tijd erg traag.
Ik heb al veel geprobeerd om hem sneller te krijgen maar helaas tot op heden niet gelukt.
Soms doet hij er wel een paar minuten over om een programma te openen en duurt het soms ook enige tijd dat bestanden weer worden gegeven in windows verkenner.
Ook heb ik de laptop al eens weggebracht naar iemand die er verstand van heeft, maar kan er ook niks aan ontdekken.
Dingen die ik al geprobeerd heb.
Volledige schone installatie
Harde schijf controle/ repareren beschadigde clusters
Wisselbestand aanpassen
Controle prestaties (energiebeheer)
en zo nog wel een paar dingetjes.
Omdat ik de laptop ook voor mijn werk gebruik is het erg frustrerend dat het allemaal zo lang duurt en overweeg dan ook om hem in te ruilen op een andere.
Hopelijk weet iemand hier de oplossing zodat inruilen niet nodig zal zijn.
Mvg,
Ingmar