Ik heb android studio geinstalleerd, en een simpele app gemaakt.
Wanneer ik de APK file naar mijn telefoon kopieer, en de app installeer, gaat dit zonder problemen.
De app is geinstalleerd, maar er is geen app icoontje verschenen op mijn homescreen.
Als ik dit probleem Google krijg ik vooral het volgende antwoord:

However, in mijn AndroidManifest.xml staan deze regels onderaan:
Enig idee wat ik fout doe?
(Excuses als dit een domme vraag is, ik ben een absolute beginner)
Wanneer ik de APK file naar mijn telefoon kopieer, en de app installeer, gaat dit zonder problemen.
De app is geinstalleerd, maar er is geen app icoontje verschenen op mijn homescreen.
Als ik dit probleem Google krijg ik vooral het volgende antwoord:

However, in mijn AndroidManifest.xml staan deze regels onderaan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <manifest xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android" package="pizza.learn.learnpizza"> <uses-permission android:name="android.permission.INTERNET"></uses-permission> <application android:allowBackup="true" android:icon="@mipmap/ic_launcher" android:label="@string/app_name" android:roundIcon="@mipmap/ic_launcher_round" android:supportsRtl="true" android:theme="@style/AppTheme"> <activity android:name=".FullscreenActivity" android:configChanges="orientation|keyboardHidden|screenSize" android:label="@string/app_name" android:theme="@style/FullscreenTheme"> <intent-filter> <action android:name="android.intent.action.MAIN" /> <category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" /> </intent-filter> </activity> </application> </manifest> |
Enig idee wat ik fout doe?
(Excuses als dit een domme vraag is, ik ben een absolute beginner)