Toon posts:

Wijziging User Review - [!NF!N!TY] [Shifra]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen zin om alles hier te posten, meneer haalt het bloed ondermijn nagels vandaan en plaatst dan ook nog een beoordeling.. is niet mee te praten, kan een mod het weghalen? ik ben niet netjes geweest dat weet ik maar zo beledigend als hij doet slaat nergens op.

Mod kan DM zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 18:02 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als ik de twee reviews over en weer lees, ben jij meer het probleem.

https://tweakers.net/aanbod/rating/465957/
zo'n mongool(is nog vader figuur ook) AKA aso
Als jij zo netjes zou zijn, zou je eerst vragen je eigen beoordeling weg te halen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:06:
Als ik de twee reviews over en weer lees, ben jij meer het probleem.

https://tweakers.net/aanbod/rating/465957/

[...]

Als jij zo netjes zou zijn, zou je eerst vragen je eigen beoordeling weg te halen.
Waarom reageer je hier in? ook niet zo netjes.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 18:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• leon538
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-01 19:26
@Verwijderd je bent idd niet zo netjes. Ook heb je jouw beoordeling aangepast naar minder 'asociale' dingen wat laat zien hoe sterk jij denkt over je uitspraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leon538 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:17:
@Verwijderd je bent idd niet zo netjes. Ook heb je jouw beoordeling aangepast naar minder 'asociale' dingen wat laat zien hoe sterk jij denkt over je uitspraken
Mis ik iets, of mag jij hier helemaal niet op reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
knip

[ Voor 98% gewijzigd door 7Sins op 30-06-2017 11:47 . Reden: ik wilde mijn schaar gebruiken ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Gelieve inderdaad niet in dit soort topics te reageren, hoe hard ze ook uit de hand lopen. Betrokkenen krijgen uiteindelijk toch wat hen toekomt.

Beoordelingen zijn toegestaan waar een overeenkomst is gesloten, of er een zeer concrete ervaring ligt in die richting. In dit geval zijn beiden zich in een lange discussie overeengekomen dat ze elkaar niet aardig vinden en vooral gratis beledigingen uitwisselen.

Een verloop zoals deze is uitermate geschikt als informatie die je over een mogelijke koper/verkoper wil hebben. De heren kunnen het dus mooi doen met hun beoordelingen.

Voor de rest: check jullie PM / Mail.
Pagina: 1