Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 17:37
Hi,

Ik overweeg om mijn zeer oude synology NAS te veranderen en daarvoor een server 2016 Nano te gebruiken. Ik zou graag willen weten of er daarvoor een Bittorrent Client bestaat waar ik op mijn werkplek een browser plugin kan gebruiken om torrents naar te sturen.

Zoals nu Synology download Station Plugin.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGB-hero
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:08
Is dat niet een beetje zonde van het geld?
Zou toch overwegen een gratis OS te installeren.

Mogelijk kan je dan Transmission gebruiken als Bittorrent Client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
Ik heb een MSDN account van mijn baas als secundaire voorwaarde. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit.
En ben eigenlijk wel benieuwd naar de mogelijkheden van de Nano installatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nog even los van de vraag of je NAS wel voldoet aan de minimumvereisten, en de vraag welke opties je al hebt gevonden en geprobeerd:
hinerakatauri79 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:14:
Ik heb een MSDN account van mijn baas als secundaire voorwaarde. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit.
En ben eigenlijk wel benieuwd naar de mogelijkheden van de Nano installatie.
Natuurlijk wel, MSDN is puur voor ontwikkel- en testwerk. De licentie verbied (kort samengevat) productiewerk. Ook thuis. De licentie gebruiken voor downloadz is even veel toegestaan als wanneer je ook maar Windows incl crack van bittorrent trekt: niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
Wie zegt dat het niet voor testwerk en training doeleinden is. Als dat niet het geval zou zijn zou ik eerder voor een linux omgeving gaan. Ook heb ik op het werk Sophos, op dit moment hardware maar begin volgende jaar is er geen ondersteuning meer ervoor. Ik overweeg om sophos als appliance te draaien, dus ook die wil ik onder een nano installatie testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Maak gewoon een container. Nano gaat aangepast worden.

https://docs.microsoft.co...no-in-semi-annual-channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik zou daar geen Windows voor gebruiken, het is totaal niet ondersteund door welke community dan ook. Tenzij je het als bedrijf in het wild gaat uitrollen heeft Windows eigenlijk totaal geen zin om te gebruiken, of als je spelletjes wil spelen op een spelletjes PC.
Pagina: 1