Mijn vraag
Ok, ik zou graag een beroep doen op jullie kennis ivm met een aantal onderdelen om te upgraden ivm een kapot Moederbord.
Eerst het probleem.
Mijn moederbord start nog wel op maar krijg geen beeld meer.
Ik dacht dus dat mijn videokaart het begeven had, maar na mijn zoons zijn videokaart in mijn mb geprobeerd te hebben nog steeds geen beeld.
Toen even mijn videokaart bij hem in de pc gestoken, en wat denk je, gewoon beeld.
Dus aan de videokaart ligt het dus niet.
Ook het geheugen bij mekaar geprobeerd en geen resultaat ( werkt gewoon in zijn pc).
Maar niet anders om. Dus daar ligt het ook niet aan.
Nu ga ik dus maar een nieuw mb halen met het liefst een nieuwe processor en nieuw geheugen.
De hardware die ik nu heb is het volgende.
Mb : Asus M4a89gtd Pro/ Usb3
Processor : AMD X4 955
Videokaart : Asus eah6850
Geheugen : Corsair 2x4 1333 MHz en 2x4 Corsair 1600mhz
Hdd : Samsung ssd 840 120Gb
Voeding : OSZ 600W.
Verder nog 2 x gewone Hdd
Wat zoek ik :
Ik wil dus graag een nieuwe mb,processor en geheugen.
Aangezien ik er al weer een tijdje uit de ontwikkeling van de pc wereld ben graag jullie hulp.
Wat wil ik er mee gaan doen:
Beetje internet / lichte games, foto's en video's kijken en wat streamen. ( Xtraemer).ga verder niet hoog gamen enz.
Mijn budget is ongeveer 350 euro.
Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties.
Ok, ik zou graag een beroep doen op jullie kennis ivm met een aantal onderdelen om te upgraden ivm een kapot Moederbord.
Eerst het probleem.
Mijn moederbord start nog wel op maar krijg geen beeld meer.
Ik dacht dus dat mijn videokaart het begeven had, maar na mijn zoons zijn videokaart in mijn mb geprobeerd te hebben nog steeds geen beeld.
Toen even mijn videokaart bij hem in de pc gestoken, en wat denk je, gewoon beeld.
Dus aan de videokaart ligt het dus niet.
Ook het geheugen bij mekaar geprobeerd en geen resultaat ( werkt gewoon in zijn pc).
Maar niet anders om. Dus daar ligt het ook niet aan.
Nu ga ik dus maar een nieuw mb halen met het liefst een nieuwe processor en nieuw geheugen.
De hardware die ik nu heb is het volgende.
Mb : Asus M4a89gtd Pro/ Usb3
Processor : AMD X4 955
Videokaart : Asus eah6850
Geheugen : Corsair 2x4 1333 MHz en 2x4 Corsair 1600mhz
Hdd : Samsung ssd 840 120Gb
Voeding : OSZ 600W.
Verder nog 2 x gewone Hdd
Wat zoek ik :
Ik wil dus graag een nieuwe mb,processor en geheugen.
Aangezien ik er al weer een tijdje uit de ontwikkeling van de pc wereld ben graag jullie hulp.
Wat wil ik er mee gaan doen:
Beetje internet / lichte games, foto's en video's kijken en wat streamen. ( Xtraemer).ga verder niet hoog gamen enz.
Mijn budget is ongeveer 350 euro.
Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties.