Toon posts:

Arabische lettertype voor word mac

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar Arabische stijl qua lettertype voor word die ik wil gebruiken voor een presentatie. Ik heb echter een website (dafont) gevonden waar verschillende lettertypes staan, maar word accepteert dit op een of andere manier niet. Ik moet een presentatie geven maar wil een Arabische tintje eraan geven, iemand die mij op weg kan helpen misschien?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

mac OS heeft standaard een aantal fonts die Arabische tekens bevatten (zie List of typefaces included with macOS en Unicode fonts for Macintosh OS X computers. Die zou je dus gewoon kunnen gebruiken.

Afgezien daarvan; wat bedoel je met 'word accepteert dit [..] niet'? Wat doe je precies en welke (fout)meldingen krijg je? Je bent (wederom) erg karig met enige eigen inzet.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 29-06-2017 16:22 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:35:
mac OS heeft standaard een aantal fonts die Arabische tekens bevatten (zie List of typefaces included with macOS en Unicode fonts for Macintosh OS X computers. Die zou je dus gewoon kunnen gebruiken.

Afgezien daarvan; wat bedoel je met 'word accepteert dit [..] niet'? Wat doe je precies en welke (fout)meldingen krijg je? Je bent (wederom) erg karig met enige eigen inzet.
ik deed het volgens deze instructies van deze link: https://www.appletips.nl/...es-installeren-op-je-mac/. Na de installatie mac opnieuw gestart maar dan staat die niet in het lijstje van de lettertype.

Even de link bekeken qua lettertypes die jij bedoelde, als ik dat probeer schakelt word vanuit zichzelf naar de standaard lettertype.