Ik zoek een?
Een paar weken geleden is mijn huidige grafische kaart, Nvidia Geforce GTX 770, gecrasht. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe kaart. De games die ik op dit moment speel zijn Call of Duty Modern Warfare (heeft geen zware grafische kaart nodig) en Playerunknown's Battleground. In de toekomst wil ik ook Fifa 18 en Call of Duty WII kunnen spelen. Deze games wil ik graag op HIGH/ULTRA kunnen spelen. De grafische kaart moet zo'n 2 á 3 jaar mee kunnen.
Wat is je budget?
Het budget zal rond de 300/350 euro. Zou eventueel ook iets hoger kunnen zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat het naar een Nvidia Geforce kaart, maar ik sta open voor alternatieven. Ik heb namelijk geen ervaring met AMD grafische kaarten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: ASUS Z87-A
Processor: Intel Core i7-4770K CPU @ 3.50GHz
RAM: 2x Kingston 4096MB 1600MHz
HHD: 1 TB
SSD: 250 GB
Voeding: 600W
Beeldscherm: 24 Inch (games speel ik op 1920 x 1080)
Als jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag!
Een paar weken geleden is mijn huidige grafische kaart, Nvidia Geforce GTX 770, gecrasht. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe kaart. De games die ik op dit moment speel zijn Call of Duty Modern Warfare (heeft geen zware grafische kaart nodig) en Playerunknown's Battleground. In de toekomst wil ik ook Fifa 18 en Call of Duty WII kunnen spelen. Deze games wil ik graag op HIGH/ULTRA kunnen spelen. De grafische kaart moet zo'n 2 á 3 jaar mee kunnen.
Wat is je budget?
Het budget zal rond de 300/350 euro. Zou eventueel ook iets hoger kunnen zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat het naar een Nvidia Geforce kaart, maar ik sta open voor alternatieven. Ik heb namelijk geen ervaring met AMD grafische kaarten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: ASUS Z87-A
Processor: Intel Core i7-4770K CPU @ 3.50GHz
RAM: 2x Kingston 4096MB 1600MHz
HHD: 1 TB
SSD: 250 GB
Voeding: 600W
Beeldscherm: 24 Inch (games speel ik op 1920 x 1080)
Als jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag!