Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Camera 1 werkt wel, camera 2 niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

Onderwerpen

Vraag

• Rgerr
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 21:55
Hallo allemaal,

Ik probeer twee camera's (ONVIF 2.0 compatible, twee dingen uit China) te installeren op mijn NAS, de een werkt perfect. De ander niet. Als ik de app gebruik van de leverancier opent die beide camera's prima, maar zodra ik de tweede camera probeer te koppelen aan mijn NAS, geeft hij niet thuis. Dan geeft hij de melding dat hij de waarden e.d. niet kan laden.

Ook als ik de camera aansluit op een andere aansluiting, andere kabel e.d. doet hij het niet. Ik heb zelfs al een derde camera (zelfde type) geprobeerd met hetzelfde resultaat. Dus ik kan denk ik wel stellen dat het niet aan de kabel/camera/aansluiting ligt.

Dus gek genoeg pakt hij hem wel in de app, maar steeds niet in de NAS... Enig idee waar het aan kan liggen?

Ik gebruik een DS216j.

Alle reacties

• TheOmen
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19-04 15:15
Was er bij Synology niet een beperking in het aantal licenties voor camera's en dat als je er meer wilde aansluiten, je je beurs moest trekken?

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Rgerr
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 21:55
Klopt helemaal, maar ik heb wel twee licenties. Zelfs nog opgezocht binnen mijn NAS, daar kan het dus ook niet aan liggen.

• ehlhobby
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 11-04 17:18
Hebben ze wel verschillende poort nummers?

ehlhobby

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:54

br00ky

Moderator Harde Waren
@ehlhobby , let even op hoe oud een topic is. Na anderhalf jaar is het probleem hopelijk wel opgelost.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True