[ebay] Ik wil mijn advertentie op *.com niet op *.nl!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Goedemorgen,

Onlangs wilde ik eens gaan proberen om eindelijk wat via ebay te verkopen.
Met het verkopen via ebay had ik nog geen ervaring.

Nu heb ik kennelijk 1 account waarbij ik op zowel op ebay.com als ebay.nl kan inloggen.

Wanneer ik middels ebay.com inlog en een 'sell' probeer te 'listen' lukt mij dat met geen mogelijkheid.
Ik krijg meerdere meldingen over het feit dat ik geen 'seller' account heb en wanneer ik in mijn profiel kijk om een seller account aan te maken is er een link die mij doorverwijst naar het opzetten van automatische betalingen.
Wanneer ik op de pagina kijk voor automatische betalingen staat er echter weer dat ik hier niets kan doen omdat ik geen 'seller' account heb. eBayception? 8)7

Ga ik naar ebay.nl met hetzelfde account, daar kon ik rechtstreeks een seller account aanmaken door mijn Paypal account een keer extra te verifiëren en met een overeenkomst akkoord te gaan. Hierna kon ik direct spullen te koop zetten! Deze stappen leken ook op een totaal andere manier te worden doorlopen. Vreemd dat de ene website anders werkt dan de andere...

Wat wil het geval nu...ondanks dat ik international shipping mogelijkheden heb aangevinkt en dergelijke, zie ik mijn listing niet terug op ebay.com. Enkel op ebay.nl. Dit tot mijn grote ergernis...want ik wil juist iedereen bereiken en spullen verkopen middels ebay.com.

Iemand enig idee wat mij ontbreekt op ebay.com om een correct seller account aan te maken? Moet ik hier persé een creditcard voor hebben? Dit moet met een geverifieerde Paypal account toch ook wel lukken? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb je dit al gezien:
http://pages.ebay.nl/help...s/sell_international.html
https://pages.ebay.nl/help/export-index.html

Heb het zelf ook in bepaalde mate meegemaakt. Pas na een paar keer iets te hebben verkocht via .nl, werd het ook mogelijk internationaal.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis toch nog echt wat eigen inzet hier. Wat heb je zelf bijvoorbeeld al gevonden en wat zei eBay toen je ze dit probleem voorlegde?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 09:50
Om te kunnen verkopen op eBay.com als Nederlander heb je minstens 10 feedback punten nodig als verkoper. Ook moet je langer dan 90 dagen geleden iets verkocht hebben op eBay.nl. Als je aan die eisen voldoet kan je iets verkopen op eBay.com. Vaak heb je dan alsnog een limiet van maximaal $500 omzet per maand, maar dat kan je vaak verhogen door eBay te bellen en uit te leggen waarom je een hoger limiet nodig hebt.