Ik heb een nieuw huis gekocht, en dat betekent nieuwe pc. Nieuw huis kost nogal een paar centen dus helaas niet ongelooflijk veel te besteden. Nu heb ik het volgende op mijn wenslijst staan:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (1080p), ik speel de mainstream games (Battlefield, Witcher enz.) Daarnaast League of Legends,
maar dat moet niet zo'n probleem zijn. Verder hou ik van simulatiegames Cities en Planet Coaster.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit met deze wenslijst al eigenlijk over m'n budget. Haal ik alles uit m'n budget?.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een ouder Corsair Voeding Liggen (7 jaar oud) Liefst niets hergebruiken maar gewoon opnieuw beginnen.
Wat verwacht je van ons?
Is dit een systeem waar ik de meeste main stream titels 1080P mee kan spelen? Is de voeding toerijkend? Verder vind ik het wel belangrijk dat de pc er cosmetisch goed uitziet, eventuele suggesties zijn welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 65,- | € 65,- |
| 1 | MSI B250M PRO-VDH | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Asus DUAL-GTX1060-3G | € 226,- | € 226,- |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | PNY CS1311 240GB | € 75,- | € 75,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 614,90 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (1080p), ik speel de mainstream games (Battlefield, Witcher enz.) Daarnaast League of Legends,
maar dat moet niet zo'n probleem zijn. Verder hou ik van simulatiegames Cities en Planet Coaster.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit met deze wenslijst al eigenlijk over m'n budget. Haal ik alles uit m'n budget?.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een ouder Corsair Voeding Liggen (7 jaar oud) Liefst niets hergebruiken maar gewoon opnieuw beginnen.
Wat verwacht je van ons?
Is dit een systeem waar ik de meeste main stream titels 1080P mee kan spelen? Is de voeding toerijkend? Verder vind ik het wel belangrijk dat de pc er cosmetisch goed uitziet, eventuele suggesties zijn welkom!