Mijn vraag
Ik probeer al een tijd mijn pc dual-boot te maken en heb hiervoor een windows 7 installatie CD aangeschaft.
Het probleem is dat ik op geen enkele wijze in de boot order na het maken van de CD-Rom boot 1, dat hij ook start op de cd-rom. Als ik de boot order zo zet zegt m'n computer insert media en press ok..
Als ik de pc normaal start en op ben gestart zie ik de inhoud van de cd schijf gewoon en alle files die behoren bij de installatie. Heb geprobeerd alles uit te zetten en alleen starten van cd-rom maar hij lijkt het niet te herkennen.
Ik heb geprobeerd te runnen van een usb stick, maar windows 7 support geen usb 3.0 poorten, en dat heb ik alleen maar dus restte mij een installatie schijf.
de cd rom is van tsstcorp sh-224fb volgens de boot order.
Enig idee of ik nog een instelling in de boot moet aanpassen?
Ik heb ook geprobeerd uefi om te zetten naar Legacy, maar geen geluk
ik heb de GA-Z170-Gaming K3
met een bios van American Megatrends Inc versie F2
En de installatieschijf is een udf bestand. Hoort dit?
Ik probeer al een tijd mijn pc dual-boot te maken en heb hiervoor een windows 7 installatie CD aangeschaft.
Het probleem is dat ik op geen enkele wijze in de boot order na het maken van de CD-Rom boot 1, dat hij ook start op de cd-rom. Als ik de boot order zo zet zegt m'n computer insert media en press ok..
Als ik de pc normaal start en op ben gestart zie ik de inhoud van de cd schijf gewoon en alle files die behoren bij de installatie. Heb geprobeerd alles uit te zetten en alleen starten van cd-rom maar hij lijkt het niet te herkennen.
Ik heb geprobeerd te runnen van een usb stick, maar windows 7 support geen usb 3.0 poorten, en dat heb ik alleen maar dus restte mij een installatie schijf.
de cd rom is van tsstcorp sh-224fb volgens de boot order.
Enig idee of ik nog een instelling in de boot moet aanpassen?
Ik heb ook geprobeerd uefi om te zetten naar Legacy, maar geen geluk
ik heb de GA-Z170-Gaming K3
met een bios van American Megatrends Inc versie F2
En de installatieschijf is een udf bestand. Hoort dit?
[ Voor 6% gewijzigd door sirmike op 28-06-2017 23:36 ]