Toon posts:

Welke GeForce kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Loo allemaal,

Nu mijn oude videokaart de geest heeft gegeven zat ik er over na te denken om een GeForce kaart te kopen.

Welke kaart is aan te raden? Mijzelf leek de Asus v6800 wel wat.....

Prijs maakt niet echt uit.

Greetz,

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

Als prijs niet uitmaakt neem je natuurlijk een Asus v6800 Deluxe :) :)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• FatalError
  • Nu online
Een paar dagen geleden is mn Voodoo2 kaart naar de t*r*ng gegaan :( Dat zal voor mij dus ook een GeForce worden. Ik d8 aan een Asus of Guillemot/Hercules.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Femme
  • Laatst online: 01:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zou in ieder geval wel een DDR versie nemen (als daar geld voor is). Hercules 3D Prophet DDR-DVI lijkt me ook prima als je de features van de V6800 Deluxe niet nodig hebt.

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ligt er aan of je tv-in/out wilt hebben he?

• FatalError
  • Nu online
Ik heb deze week een TV-kaart gekocht, de Miro PCTV pro. Daar zit al een TV-ingang op, net als die Asus V6600/V6800 Deluxe kaarten. Maar bij die Asus krijg je ook nog leuke MPEG2 software en dat lijkt me wel geinig. Een TV uitgang wil ik in ieder geval hebben.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:51

botoo

💀 too old to die young

als je nu moet kopen ben je de pineut, binnen een maand of twee zijn er betere voor minder geld en de huidige kaarten heel veel goedkoper.
ik hoef nog niet :( ik kan wachten :( :( :(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Waar slaat dat op, het is altijd zo dat er over een paar maanden iets beters is, dus dat is geen reden om iets niet te kopen.

Jij bent het type dat als iets net uit is roept dat het te duur is en dat je moet wachten tot de prijs normaal is, en als de prijs normaal is roept dat je moet wachten op het nieuwe product (wat dan weer te duur is enz... :))

No offence... ;)

Verwijderd

Helemaal met bavaria eens. Je kan wel blijven wachten op deze manier want er komt altijd om de 2 a 3 maanden wel weer een betere grafische kaart of een snellere processor of iets dergelijks. Je moet gewoon een keer iets kopen anders heb je het volgende millenium nog niets.

Wat betreft de vraag van Silacoid, Ik heb zelf een Prophet (SDR) in mijn PC'tje en ik ben hier zeker over te spreken. Ik ben toch niet van plan een hogere res als 1024X780 te gebruiken maar als ik nog even had kunnen wachten had ik op dit moment zeker voor de Hercules DDR-DVI gegaan. Hercules kicks ass :)

Verwijderd

Botoo heeft toch wel een klein beetje gelijk, maar niemand heeft zin om ermee te wachten.

Als mijn (oude) kaart in mijn pc nu de geest zou geven zou ik zo'n v3-2000/3000 er tijdelijk instoppen en de 2/3 extra maanden wachten.

De Nv15 kaarten worden wel wat ! :)
oh en die nieuwe kaarten van 3dfx ... maar dat valt nog te bezien (geen T&L) :P

Verwijderd

Topicstarter
Thx m8s...

Het wordt de Asus V6800 :)

Greetz,

• FatalError
  • Nu online
Voor mij ook, of die hercules.
Nu eerst aan geld zien te komen :(

Verwijderd

Ik zou voor de Hercules gaan, want die kun je ook nog eens overclocken.

Want ik weet niet of die Asus, die mogelijkheid ook bezit.

Verwijderd

Ik wacht toch liever nog ff, meer dan 500 gulden vind ik toch echt veel te veel voor een ding dat veel te snel veroudert. Kun je beter wachten en dan vaker een wat oudere kaart kopen. Nu zou ik dus een TNT2 kunnen kopen maar die skip ik, is gewoon een opgefokte tnt 1, moet wel iets extras hebben natuurlijk. Ik heb nu een TNT 1 en ik wacht ff tot ie zakt krijgt mijn pa die tnt 1 en ik een lekkere GeForce.

Verwijderd

Leadtek natuurlijk.... lekker cheapo.

Verwijderd

Lijkt me niet echt doorslaggevend, maar het is ook wel leuk als er goeie software bij zit.
Zo zit er bij:

Leadtek: MPEG-2 (DVD) Player (WinDVD), Colorific® (for fine-tuning color calibration), 3Deep™ (for accurate adjustment of color matching between monitor and pritner), WEB 3D from Asymetrix, WIRL from Platinum, VRCreator from Platinum, 3D/FX from Asymetrix, RealiMation STE (Demo) from Datapath, Microsoft Internet Explorer, Digital Video Producer from Asymetrix, VDOLive Video Player from VDOnet.

Elsa: Extensive package with the current top 3D game drakan from Psygnosis (full version), Corel Draw 7 and Corel PhotoPaint 7 (on the CorelSelect OEM CD), 3D demos CD, video-editing software ELSA MainActor, ELSAmovie (software DVD player van cinemaster) and the ERAZOR X CD with drivers and utilities

Creative: Creative BlasterControl™ Panel Utility, NVIDIA Technology Demos, InterVideo WinDVD™, Evolva Scout ™

Asus (deluxe): ASUS DVD/SW Player Bundled (WinDVD), Ulead VideoStudio 3.0 + MPEG-II Color Encoder Bundled, DRAKAN (full version), ROLLCAGE (full version), and other 12 games titles.

Hercules: Installation drivers, online documentation, playable demos???? Guilemot (zelfde software als Hercules?):Monaco Grand Prix Racing Simulation 2, Speed Busters, S.C.A.R.S. en Tonic Trouble, Tevens staan alle 3D animation demo's van nVidia op de CD en wordt een versie van Xing DVD-Video Player meegeleverd.

Maak je keuze!!!

Verwijderd

Elsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Erazor X!

Verwijderd

Hee people lekkere discusie hebben jullie hier :)

Weten jullie dan echt niet dat alle G-Force kaarten hun tijd (ver) vooruit zijn?

Er is nl. nog (bijna)geen spel te krijgen wat TL goed ondersteund.

Zelf ben ik de trotse eigenaar van een Creative Anhiliator en dik tevreden daarmee.

Enorme verbetering,zelfs op m'n 300Mhz pc'tje.

Mag ook wel na m'n vorige kaart,een STB Velocity 128 :(

Btw als ik NU een kaart zou kopen zou ik in ieder geval voor DDR memory gaan.Kost je wel weer 'n meiertje meer maar ja...
Pagina: 1