Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het hoofddoel van het systeem is gamen. Ik wil er games op kunnen spelen zoals The Witcher 3 in 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een monitor (SamsungS24E650PL) en SSD (Samsung 850 EVO 250 GB). Overige randapparatuur is ook al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nodig behalve een SSD en randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk, zolang het maar werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een stil systeem willen hebben.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een beetje rondgekeken op de site en overlegt met een vriend en daar is onderstaand systeem uitgekomen. Ik zou graag nog wat feedback willen hebben op de GPU, aangezien dat het lastigst te verkrijgen onderdeel is op dit moment. Daarnaast is het natuurlijk altijd mooi meegenomen als het goedkoper kan zonder in te leveren op de prestaties van het systeem.
Het hoofddoel van het systeem is gamen. Ik wil er games op kunnen spelen zoals The Witcher 3 in 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een monitor (SamsungS24E650PL) en SSD (Samsung 850 EVO 250 GB). Overige randapparatuur is ook al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nodig behalve een SSD en randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk, zolang het maar werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een stil systeem willen hebben.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een beetje rondgekeken op de site en overlegt met een vriend en daar is onderstaand systeem uitgekomen. Ik zou graag nog wat feedback willen hebben op de GPU, aangezien dat het lastigst te verkrijgen onderdeel is op dit moment. Daarnaast is het natuurlijk altijd mooi meegenomen als het goedkoper kan zonder in te leveren op de prestaties van het systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 215,95 | € 215,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Asus DUAL-GTX1060-O6G | € 289,50 | € 289,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15R | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,50 | € 52,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 798,80 | |