Wijziging User Review - [7Sins] [Freeman]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:54
Beste,

Graag zou ik de review welke 7Sins over mij heeft geplaatst verwijderd zien worden.
Ik heb noch een overeenkomst afgesloten,noch akkoord gegaan met een ruil.

Alvast dank.

- Freeman

[ Voor 3% gewijzigd door InFamous op 28-07-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freeman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:12:
Beste,

Graag zou ik de review welke 7Sins over mij heeft geplaatst verwijderd zien worden.
Ik heb noch een overeenkomst afgesloten,noch akkoord gegaan met een ruil.

Alvast dank.

- Freeman
Ik zie niet dat je het er met 7Sins over gehad hebt zoals in het topic staat uitgelegd als eerste stap.

De rare situatie die *ik* namelijk zie en waar ik benieuwd naar ben voordat we actie ondernemen: jullie hadden van wat ik zie wel degelijk een overeenkomst.

7Sins:
"[...]Ik heb graag ****** euro over voor de 380."

[correctie artikel]

Freeman:
"[...]****** is wat mij betreft goed."

Een overeenkomst kwam dus tot stand...
...Echter was 7Sins de koper en eveneens degene die niet meer gereageerd heeft na jouw laatste bericht.

De tekst in de beoordeling lijkt dus ook geheel niet aan te sluiten. Zou fijn zijn als 7Sins enige verduidelijking kan geven wat hier de bedoeling is. Zoals het nu staat, lijkt het juist dat Freeman alle recht zou hebben de beoordeling te plaatsen die 7Sins geplaatst heeft.

Je maakt wat mee....

[ Voor 18% gewijzigd door InFamous op 28-07-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
@Verwijderd
@Freeman

Na Freeman's laatste bericht zijn we overgestapt op whatsapp conversatie. Deze kan ik u verschaffen mocht dat nodig zijn. Maar om samen te vatten. De overeenkomst was er nog steeds. We waren in whatsapp alleen in gespek over waar/wanneer we de ruil konden laten plaats vinden. En na verloop van tijd reageert die niet. Dus ik vraag of hij nog interesse heeft. dan reageert hij zonder daadwerkelijk te laten weten of er nog interesse is. en daarrna hoor ik weer niks van hem.

Goed, die samenvatting klinkt een beetje vaag. Ik kan u de whatsapp conversatie via pb toesturen mocht dat nodig zijn. Maar zoals u zelf al aanschouwt, is hier spraken geweest van een overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7Sins schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:33:
@Verwijderd
@Freeman

Na Freeman's laatste bericht zijn we overgestapt op whatsapp conversatie. Deze kan ik u verschaffen mocht dat nodig zijn. Maar om samen te vatten. De overeenkomst was er nog steeds. We waren in whatsapp alleen in gespek over waar/wanneer we de ruil konden laten plaats vinden. En na verloop van tijd reageert die niet. Dus ik vraag of hij nog interesse heeft. dan reageert hij zonder daadwerkelijk te laten weten of er nog interesse is. en daarrna hoor ik weer niks van hem.

Goed, die samenvatting klinkt een beetje vaag. Ik kan u de whatsapp conversatie via pb toesturen mocht dat nodig zijn. Maar zoals u zelf al aanschouwt, is hier spraken geweest van een overeenkomst.
Aha! Kijk, daarom vragen we het eerst even als er iets raars lijkt. Als je de screenshots kan mailen naar mijn nickname @ tweakers.net dan graag :)

[ Voor 0% gewijzigd door InFamous op 28-07-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per saldo is er een overeenkomst, en om tot afronding te komen heeft dat blijkbaar nog 10 dagen geduurd na de eerste overeenkomst. Ik vind dat voldoende tijd om te stellen dat de communicatie beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Er is totaal geen overeenkomst geweest, ik heb geen idee waar dit vandaan komt.
Ervan uitgaande dat het gesprek al is verstuurd per DM richting jou @Verwijderd, er is nergens een akkoord of een overeenkomst geweest.

Als op overeenkomst gedoelt wordt op mijn vraag: "Maar je wilt 1 290 ruilen tegen een 390?" Dat was/is enkel een vraag en niks anders.
Aangezien ik daarna niet meer thuis was, werd mij verteld dat ik hem als contact heb verwijderd, terwijl ik dit nummer niet/nooit had opgeslagen.

Als meneer iets meer geduld had, in plaats van direct mij negatief te beoordelen was dit gedoe dus niet geweest.

Dus zwaar onterecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freeman
Holy shit, ik zie nu pas dat wij inderdaad al eerder contact hebben gehad.
Behoorlijk hectische weken gehad, dus het is mij totaal ontgaan.
Bij deze mijn excuses, want achteraf gezien had je gelijk, maar nogmaals, het is door de hectische weken mij totaal ontgaan. Dat ik het druk heb, is geen excuses hiervoor, maar wel de aanleiding van dit allemaal.

Normaal doe ik op deze manier geen zaken.
Ik heb je een bericht gestuurd
7Sins via whatsapp.

Beschouw mijn bovenstaande bericht als niet verstuurd @Verwijderd

[ Voor 1% gewijzigd door InFamous op 28-07-2017 22:29 ]

Pagina: 1