Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil spellen zoals H1Z1 kotk, Dayz, Arma, Batlleground en battlefield 1 spelen op 1080P 144hz en wil hierbij een hoge frame rate halen omdat ik een 144hz scherm heb.
Ik hoef natuurlijk niet steeds bij elke game boven de 144hz te zitten 100+ fps is mooi genoeg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1150 euro kosten.
assemblage kosten en verzendkosten vallen buiten dit bedrag.
Windows moet er ook nog bij maar tegenwoordig kan je dit al voor 20 euro halen ? klopt dit ?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, Headset, muismat, en mijn BenqXL11Z ( 144 hz )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf Denk ik sowieso een 1070 kaart nodig te hebben omdat ik veel gelezen heb dat dit ideaal zou zijn voor 1080p 144hz gaming.
Eerst denk ik toch maar even om met 8GB RAM te beginnen en na 2 maandjes prik ik er weer 8GB ram in zo dat ik daar nu niet te veel geld aan uit hoef te geven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel,Nvidia.
Zelf heb ik helemaal niks met AMD en ik weet dat de Ryzen heel erg populair is maar ik heb ook gehoord dat de single cores zwakker zijn dan die van intel... of dit klopt weet ik niet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een redelijk stil systeem willen. Verder wil ik gewoon zo veel mogelijk FPS kweken omdat ik veel Shooters speel en ik speel toch alles op LOW settings TENZIJ ik op hogere instellingen kan spelen met 100+ fps
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij goede uitleg/feedback kunnen geven over het systeem wat ik hieronder heb geplaatst.
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest want ik weet dat dat erg belangrijk is.
De pc komt overigens op het bureau bij het raam te staan dus een standaard koeling zou dan wel voldoende zijn ? en in de zomer met 27+ graden word hij toch niet gebruikt.
Bedankt allemaal en als ik iets vergeten ben meld het dan maar even !
Ik wil spellen zoals H1Z1 kotk, Dayz, Arma, Batlleground en battlefield 1 spelen op 1080P 144hz en wil hierbij een hoge frame rate halen omdat ik een 144hz scherm heb.
Ik hoef natuurlijk niet steeds bij elke game boven de 144hz te zitten 100+ fps is mooi genoeg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1150 euro kosten.
assemblage kosten en verzendkosten vallen buiten dit bedrag.
Windows moet er ook nog bij maar tegenwoordig kan je dit al voor 20 euro halen ? klopt dit ?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, Headset, muismat, en mijn BenqXL11Z ( 144 hz )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf Denk ik sowieso een 1070 kaart nodig te hebben omdat ik veel gelezen heb dat dit ideaal zou zijn voor 1080p 144hz gaming.
Eerst denk ik toch maar even om met 8GB RAM te beginnen en na 2 maandjes prik ik er weer 8GB ram in zo dat ik daar nu niet te veel geld aan uit hoef te geven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel,Nvidia.
Zelf heb ik helemaal niks met AMD en ik weet dat de Ryzen heel erg populair is maar ik heb ook gehoord dat de single cores zwakker zijn dan die van intel... of dit klopt weet ik niet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een redelijk stil systeem willen. Verder wil ik gewoon zo veel mogelijk FPS kweken omdat ik veel Shooters speel en ik speel toch alles op LOW settings TENZIJ ik op hogere instellingen kan spelen met 100+ fps
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij goede uitleg/feedback kunnen geven over het systeem wat ik hieronder heb geplaatst.
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest want ik weet dat dat erg belangrijk is.
De pc komt overigens op het bureau bij het raam te staan dus een standaard koeling zou dan wel voldoende zijn ? en in de zomer met 27+ graden word hij toch niet gebruikt.
Bedankt allemaal en als ik iets vergeten ben meld het dan maar even !
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC | € 449,90 | € 449,90 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15R | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Corsair CX550M | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,40 | € 95,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.055,- | |
[ Voor 3% gewijzigd door Wouter0.o op 28-06-2017 19:43 ]