ik zie de laatste tijden vage advertentie voorbij komen van mensen die net een paar dagen, weken of maanden actief zijn op V&A met te mooie aanbiedingen. ik zie deze advertenties tijdje later op 'gereserveerd' staan. mijn vraag is hoe vaak dit goed afloopt met mensen die hiermee zaken doen. ik zou graag de ervaringen weten.
Lees de gebruiker reviews door. Als het slecht gaat zal dat erin staan, maar vaak laten mensen ook gewoon een review achter als het juist goed gegaan is.
Ik weet niet zeker of iemand dat altijd doet eigenlijk.
Veel tweakers vergeten helaas, om een review te plaatsen, wanneer alles goed is gegaan, maar wanneer 't níet goed is gegaan, zullen ze dat heus wel doen.
Overigens vind ik, dat je zeker bij een redelijk 'nieuwe' verkoper, niet moet vergeten, feedback te plaatsen, wanneer de deal prettig verlopen is, ze moeten tenslotte ergens beginnen...
Maar vaak plaatst men de advertentie ook op Marktplaats, bij verkoop via MP komt er natuurlijk geen review op Tweakers.
Overigens vind ik, dat je zeker bij een redelijk 'nieuwe' verkoper, niet moet vergeten, feedback te plaatsen, wanneer de deal prettig verlopen is, ze moeten tenslotte ergens beginnen...
Maar vaak plaatst men de advertentie ook op Marktplaats, bij verkoop via MP komt er natuurlijk geen review op Tweakers.
[ Voor 15% gewijzigd door Marly op 28-06-2017 19:13 ]