Wijziging user review - [kameha][John de Groot]

Pagina: 1
Acties:
  • 872 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-07 16:17
gaarne de review van john de groot uit mijn profiel verwijderen. hij misbruikt het systeem omdat ik een review plaatste op zijn account naar aanleiding van een afspraak die hij niet nakwam. berichten kunnen de admins lezen in mijn inbox.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag even hier samen tot een besluit komen, zie ook BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-07 16:17
geen optie, er is al een woordenwisseling geweest tussen ons. hij heeft tweemaal toe mij laten wachten voor niets. valt niets meer aan toe te voegen.

graag zijn beoordeling laten verwijderen of die ons beide.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John de Groot
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04-2021
Beetje oneerlijk en klare onzin dat mijne wel wordt verwijder en van Kemeha niet. Ik heb nooit een bevestiging gestuurd. Het kan na 2uur smiddags was laatste zin, dat kan de hele dag wel zijn. Willen jullie zeggen dat hij zonder akkoord van mij de hele dag gaat wachten, denk effe gezond na aub en verwijder zijn beoordeling bij mij. Dit hoort van 2 kanten bekeken te worden ipv degene die als eerste een bericht stuurt lijkt me toch???. Graag hoor ik van jullie.

mvg john dfe groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Indien in nette staat biedt ik 2o en kan het gelijk ophalen.

mvg john de groot
hallo,

ja dat is prima. [adres]
Hiermee is er een overeenkomst die beide partijen moeten nakomen. Jij verzuimd om langs te komen. Jammer, dat kost je een beoordeling.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.