Onlangs een belletje gehad van Ziggo of ik gratis een horizon box wou. Gratis bleek niet helemaal gratis toen bleek dat ik 5 per maand meer ging betalen.
Nu hebben ze zonder aankondiging toch een prijsverhoging doorgevoerd op Z2. ( zie andere topic )
Voor mij is de maat vol, zo ga je niet met klanten om.
Vorig jaar is er glasvezel aangelegd bij mij. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een glasvezelaanbieder.
Ik heb bij KPN het aanbod gekregen waarbij ik nog iets meer ga betalen bij ziggo. Wel met spotify en een extra zenderpakket. Welke ik beide al gebruik nu. De hogere prijs is voor mij dus gerechtigd.
Echter ga ik van 150 Mbit via de kabel naar 80 Mbit via glasvezel.
Op papier scheelt dit veel maar weet iemand wat dit in de praktijk betekend?
Ik kijk af en toe een film via internet en game ook wel eens online via de ps4.
Daarnaast zijn er 3 telefoons , 1 laptop en 2 tablets online.
Volgens de verkoper in de KPN winkel zal ik in de praktijk niks merken van het verschil in snelheid omdat het nu via glasvezel zal gaan.
Wat is jullie mening hierover? Of raden jullie misschien een andere glasvezel aanbieder aan?
Alvast bedankt.
Nu hebben ze zonder aankondiging toch een prijsverhoging doorgevoerd op Z2. ( zie andere topic )
Voor mij is de maat vol, zo ga je niet met klanten om.
Vorig jaar is er glasvezel aangelegd bij mij. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een glasvezelaanbieder.
Ik heb bij KPN het aanbod gekregen waarbij ik nog iets meer ga betalen bij ziggo. Wel met spotify en een extra zenderpakket. Welke ik beide al gebruik nu. De hogere prijs is voor mij dus gerechtigd.
Echter ga ik van 150 Mbit via de kabel naar 80 Mbit via glasvezel.
Op papier scheelt dit veel maar weet iemand wat dit in de praktijk betekend?
Ik kijk af en toe een film via internet en game ook wel eens online via de ps4.
Daarnaast zijn er 3 telefoons , 1 laptop en 2 tablets online.
Volgens de verkoper in de KPN winkel zal ik in de praktijk niks merken van het verschil in snelheid omdat het nu via glasvezel zal gaan.
Wat is jullie mening hierover? Of raden jullie misschien een andere glasvezel aanbieder aan?
Alvast bedankt.