Wat ga je met je laptop doen?
Chrome, Office, Albelli fotoboeken; de basis dingen
Wat is je budget?
€600. Bij voorkeur eronder, maar mag iets erboven, mits duidelijke meerwaarde
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Gewicht is onbelangrijk. Wel het liefst een 15" of 17" laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Er is geen merkvoorkeur. Belangrijke, simpele, wensen zijn
De laptop is voor m'n zus en die klaagde vaak met d'r oude laptop na anderhalve jaar van dat ie traag was. Om die reden wilde ik zelf een quad-core suggereren, zodat ie een langer 'leven' zou kunnen hebben. Ik kon echter geen quad-core voor €600 vinden.
Ik had eveneens de BBG van april bekeken. Daarin werd een Lenovo Ideapad 510 aangeraden, maar bekritiseerd op slecht toetsenbord en touchpad. Twee basisonderdelen van een laptop. Daarmee valt ie in mijn ogen automatisch af. Daarnaast had deze maar een i3 en ik denk (persoonlijk, semi-onderbouwde aanname) dat een i5 beter is.
Ik updatet dit topic zodadelijk met dingen die ik had gevonden uit de Pricewatch a.d.h.v. verschillende filters. Voel je vrij om zelf suggesties te doen!
Ik kom nu hier op uit.
https://tweakers.net/pric...243;717721;763813;719375/
Semi-off topic: ik had al een Chromebook geadviseerd, maar ze kan niet wennen aan de Google variant van Office, wat het meest gebruikt gaat worden op het werkstation. Chromebooks zijn dus geen optie..
Chrome, Office, Albelli fotoboeken; de basis dingen
Wat is je budget?
€600. Bij voorkeur eronder, maar mag iets erboven, mits duidelijke meerwaarde
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Gewicht is onbelangrijk. Wel het liefst een 15" of 17" laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Er is geen merkvoorkeur. Belangrijke, simpele, wensen zijn
- een SSD
- full HD beeldscherm
- i5 (of vergelijkbare processor)
De laptop is voor m'n zus en die klaagde vaak met d'r oude laptop na anderhalve jaar van dat ie traag was. Om die reden wilde ik zelf een quad-core suggereren, zodat ie een langer 'leven' zou kunnen hebben. Ik kon echter geen quad-core voor €600 vinden.
Ik had eveneens de BBG van april bekeken. Daarin werd een Lenovo Ideapad 510 aangeraden, maar bekritiseerd op slecht toetsenbord en touchpad. Twee basisonderdelen van een laptop. Daarmee valt ie in mijn ogen automatisch af. Daarnaast had deze maar een i3 en ik denk (persoonlijk, semi-onderbouwde aanname) dat een i5 beter is.
Ik updatet dit topic zodadelijk met dingen die ik had gevonden uit de Pricewatch a.d.h.v. verschillende filters. Voel je vrij om zelf suggesties te doen!
Ik kom nu hier op uit.
https://tweakers.net/pric...243;717721;763813;719375/
Semi-off topic: ik had al een Chromebook geadviseerd, maar ze kan niet wennen aan de Google variant van Office, wat het meest gebruikt gaat worden op het werkstation. Chromebooks zijn dus geen optie..
[ Voor 12% gewijzigd door Sjeefr op 28-06-2017 14:44 ]