Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze PC graag gaan gebruiken om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord: Razer Ornata Chroma
Monitor: Geen flauw idee welke ik heb maar is nog goed genoeg
Headset: Logitech G930
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooi windowtje in de case.
Wat verwacht je van ons?
Bevestigen dat de samenstelling die ik hier onder heb geplaatst in ieder geval werkt met elkaar en past. Ook wil ik eventueel tips horen wat ik er nog bij kan doen (of kan vervangen)
Ik heb niet alles bij mijn 'verlanglijstje' toegevoegd, omdat ik niet zeker weet wat ik moet kiezen voor RAM, HDD (als opslagschijf, naast de 250GB M.2 SSD), welke voeding ik moet kiezen, en welk moederbord geschikt is als build.
Ik wil deze PC graag gaan gebruiken om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord: Razer Ornata Chroma
Monitor: Geen flauw idee welke ik heb maar is nog goed genoeg
Headset: Logitech G930
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooi windowtje in de case.
Wat verwacht je van ons?
Bevestigen dat de samenstelling die ik hier onder heb geplaatst in ieder geval werkt met elkaar en past. Ook wil ik eventueel tips horen wat ik er nog bij kan doen (of kan vervangen)
Ik heb niet alles bij mijn 'verlanglijstje' toegevoegd, omdat ik niet zeker weet wat ik moet kiezen voor RAM, HDD (als opslagschijf, naast de 250GB M.2 SSD), welke voeding ik moet kiezen, en welk moederbord geschikt is als build.