Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Navigatiesoftware - Waze, Flitsmeister, Native software, etc

Pagina: 1
Acties:
  • 7.191 views

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Ik ben sinds kort in het bezit van een eigen auto (mijn eerste 8) ) en ben tot nu toe niet erg onder de indruk van de navigatiesoftware van mijn VW Golf 7 (okt 2013). Hij neemt in de navigatie wel live verkeersinformatie mee, maar verder stuurt hij me toch vaak inefficiënte routes toe. -Oh, en ook wel irritant, de navigatiesysteem eindigt heel Duits elke instructie met "Alstublieft" :P.

Ik ben benieuwd naar ervaringen met andere smartphone navigatiesoftware. Wat zijn alternatieven of wat gebruiken jullie?
Opties die ik nu overweeg:
Native (VW) navigatie + Flitsmeister op mobiel
Waze navigatie (dat is vergelijkbaar met Flitsmeister qua functies??)

Wat dat betreft: Waze vs Flitsmeister; is er een overduidelijke winnaar qua verkeersmeldingen (trajectcontrole, flitsers, etc.)? Of moet je ze combineren?

Ik hoor graag jullie ervaringen!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zou handig zijn als we weten op welk OS jouw smartphone draait; ik gebruik "Maps" maar dat is toch mooi op een Fast Ring WindowsPhone 10 device.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
Was er niet laatst een test tussen de navigaties van de 2017 modellen van mercedes, bmw en audi vs googlemaps, waarbij googlemaps dik won.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Malt007 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:18:
Was er niet laatst een test tussen de navigaties van de 2017 modellen van mercedes, bmw en audi vs googlemaps, waarbij googlemaps dik won.
Dik vind ik wat overdreven; Auto-Motor-und-Sport heeft inderdaad eerder dit jaar een test gedaan. Resultaat was dat GoogleMaps gemiddeld 19 minuten reistijd bespaarde op, in totaal, 4000km reizen qua route-berekening. Nou nou, als je 120 rijdt of 100 gemiddeld rijdt over die afstand, maakt die 19 minuten ook geen klap meer uit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:36:
[...]

Dik vind ik wat overdreven; Auto-Motor-und-Sport heeft inderdaad eerder dit jaar een test gedaan. Resultaat was dat GoogleMaps gemiddeld 19 minuten reistijd bespaarde op, in totaal, 4000km reizen qua route-berekening. Nou nou, als je 120 rijdt of 100 gemiddeld rijdt over die afstand, maakt die 19 minuten ook geen klap meer uit.
Fair enough :) Heb alleen die 19 minuten zien staan en kon het artikel niet meer terugvinden. Ging er vanuit dat het wellicht een gemiddelde woon-werk afstand was ofzo.

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:15:
Zou handig zijn als we weten op welk OS jouw smartphone draait; ik gebruik "Maps" maar dat is toch mooi op een Fast Ring WindowsPhone 10 device.
Ohja. Ik heb nu een iPhone (dus iOS), al geloof ik dat de meeste gangbare apps op beide (Android & iOS) verkrijgbaar zijn.

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:33
Waarom niet gewoon Tomtom voor 20 euro per jaar?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:48
Allen, we hebben een dedicated navigatietopic: Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2 de meeste apps zijn voor iOs en Android redelijk gelijk. Vandaar hier een slotje. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.