Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal
Ik weet niet of ik met mijn vraag hier op de juiste plek ben.
Recent hebben wij een ,voor ons, nieuw huis gekocht. De vorige eigenaar heeft 4 verschillende kamers voorzien van speakers in het plafond waarvoor de draden samenkomen in de meterkast. En daar eindigt het dan ook bij...
Graag zou ik willen weten wat de meest betaalbare oplossing is om via mijn telefoon geluid uit deze speakers te laten komen. Ik hoef de speakers niet per kamer apart te kunnen bedienen.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Groeten martijn

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-01 10:44
Iets meer info zou handig zijn :)

wat voor een speakers zijn het?
Wat voor een kabels zijn het?
Wat is je budget?

Makkelijkste optie is een versterker kopen (als deze er nog niet aanhangt) en daar dan de speakers plus Chromecast audio aan te hangen. Dan kan je je muziek via wifi naar je speakers streamen. Heb je alleen geen controle per speaker ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kypo schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 06:24:
Makkelijkste optie is een versterker kopen (als deze er nog niet aanhangt) en daar dan de speakers plus Chromecast audio aan te hangen. Dan kan je je muziek via wifi naar je speakers streamen. Heb je alleen geen controle per speaker ;)
Multi-room opties zijn tegenwoordig wel redelijk standaard op receivers in de prijsklasse vanaf 400 Euro.

Neemt niet weg dat het onduidelijk is over wat voor telefoon we het hebben
Afbeeldingslocatie: http://officesupportmh.nl/wp-content/uploads/2015/11/telefoon.jpg

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof